دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 11:05
در جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی مازندران؛

رئیسی: احیای واحدهای تولیدی مایه امیدواری دوستداران و ناامیدی دشمنان انقلاب است

رئیسی: احیای واحدهای تولیدی مایه امیدواری دوستداران و ناامیدی دشمنان انقلاب است
رئیس جمهور با اظهارامیدواری نسبت به اینکه گام‌های بعدی در مسیر احیای واحدهای تولیدی و رونق بیشتر یافتن واحدهای احیا شده محکم و استوار برداشته شود، گفت: امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته و میدان دادن بیشتر به بخش‌های خصوصی و تعاونی بتوانیم در راستای تحقق جهش تولید کارنامه قابل قبول و قابل ارائه‌ای خدمت مقام معظم رهبری داشته باشیم.
کد خبر : 911688

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان مازندران، در مراسم جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی استان مازندران ضمن تبریک دهه کرامت، از حضور در مراسم جشن احیای این واحد‌های تولیدی و صنعتی به دست توانای کارگران و تدبیر مدیران ابراز خرسندی کرد و گفت: در بازدید قبلی ما از این کارخانه در کمال تاسف شاهد آن بودیم که این واحد و بسیاری واحد‌های تولیدی به دلایلی که اینجا مجال بیان آنها نیست، تا مرز تعطیلی و بعضا تعطیلی کامل پیش رفته بودند.

رئیس جمهور با اشاره به گلایه‌های مطرح شده از سوی کارگران دلسوز این واحد تولیدی نسبت به بی‌توجهی به تولید داخلی و واردات بی‌رویه در بازدید قبلی خود افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه برپا شده از غرفه‌های برخی واحد‌های احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.

رئیسی همچنین با اشاره به گفتگوی خود با مسئولان برخی از این غرفه‌ها و تشریح برنامه‌ها و اهداف آنها برای افزایش تولید و تعداد کارگران خود اظهار داشت: بنا به گفته مسئولان برخی از این واحد‌ها تولیدات آنها استانداردسازی و تجاری‌سازی شده و صادرات را نیز آغاز کرده‌اند که اینها مایه خرسندی است.

رئیس جمهور با اشاره به زمینه‌های متنوع مصرف کاغذ و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی همه دست‌اندرکاران احیای این واحد‌ها تصریح کرد: شما کارگران و مدیران عزیز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سربازان و افسران میدان اقتصاد هستید که با کار و تلاش و فعالیت در حال ناامید کردن دشمنان و امیدوار کردن دوستان و دوستداران انقلاب هستید.

رئیسی اضافه کرد: امروز شما کارگران و مدیران عزیز واحد‌های تولیدی در سنگر تولید برای استقلال اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنید تا با افزایش و رونق تولید اقتصاد را قوی کرده و اجازه ندهید تکانه‌ها اقتصاد کشور را تکان دهد و آنچه امروز برای آن جشن گرفته‌ایم مصداق همین تلاش‌ها و مجاهدت‌ها است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند، راه‌حل اصلی رشد اقتصاد کشور رونق تولید است و شما تلاشگران این عرصه هستید. روزگاری پدران، برادران و بعضی از خود شما در سنگر دفاع از خاک میهن مجاهدت و ایثار کردید و امروز در سنگر روشن نگه داشتن چراغ تولید و رشد اقتصاد برای ناامید کردن دشمن مجاهدت می‌کنید.

رئیسی با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز رئیس و مسئولان ستاد احیای واحد‌های تولیدی راکد و اظهارامیدواری نسبت به اینکه گام‌های بعدی در مسیر احیای واحد‌های تولیدی و رونق بیشتر یافتن واحد‌های احیا شده محکم و استوار برداشته شود، گفت: امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته و میدان دادن بیشتر به بخش‌های خصوصی و تعاونی بتوانیم در راستای تحقق جهش تولید کارنامه قابل قبول و قابل ارائه‌ای خدمت مقام معظم رهبری داشته باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و متعدد استان‌های شمالی از جمله مازندران و با بیان اینکه احیای هر واحد تولیدی مثل کارخانه چوب و کاغذ مازندران در کنار احیای فرصت‌های شغلی مستقیم، چند برابر فرصت شغلی غیرمستقیم نیز ایجاد می‌کند، اظهار داشت: امیدوارم در سفر و دیدار بعدی ما از مازندران شاهد رونق بیشتر تولید و صنعت در کنار کشاورزی استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته