دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1397 - 22:31

تشکیل کارگروه حقوقی و قضائی ستاد اطلاع‌رسانی و تبليغات اقتصادی كشور

رئيس ستاد اطلاع‌رسانی و تبليغات اقتصادی كشور اعلام کرد: با پيشنهاد اعضای ستاد، كارگروه ديگری تحت عنوان حقوقی و قضائی تشكيل شد.
کد خبر : 318369

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در حاشیه سومین جلسه این ستاد جمع خبرنگاران، گفت: حضور اعضای ستاد با انگیزه، جدی و با علاقه بوده و تکالیفی که جلسه قبل داده بودیم که شامل آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها بود بررسی شد.


وی خاطرنشان کرد: چهار کارگروه تشکیل شده بود و با پیشنهاد اعضاء کارگروه دیگری تحت عنوان حقوقی و قضایی تشکیل شد. مسئولین کارگروه‌ها مشخص شدند و قرار شد هفته‌ای یک‌بار تشکیل جلسه بدهند تا در حوزه شناسایی جریان‌های خبری، اطلاع‌رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی که در ذهن مردم وجود دارد، نیاز اطلاعاتی و اخبار اقتصادی مردم احصاء شوند.


رحمانی فضلی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول شدند که حتماً به این نیازها و مطالبات پاسخ دهند. همچنین مقرر شد هر دستگاه اجرایی حدود ۲۵ نفر از کارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه را داشته باشد تا در توضیح مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه در قالب خبر، گزارش و تحلیل با مردم در تماس باشند.


رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی با بیان اینکه باید بتوانیم فضای رسانه‌ای خودمان را در حوزه ایجابی به‌گونه‌ای هدایت کنیم که زمینه ابهام‌زایی و تحریف و دروغ از بین ببریم، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه‌ها ظرف سه هفته ساختارها در حال تکمیل و تکالیف مشخص شده است. امیدواریم در جلسات بعد با ارائه پیشنهادها و راهکارها نگاه‌ها و نظرات نو از سوی رسانه‌ها مطرح شود.


وزیر کشور تأکید کرد: امیدمان در این کار این است که به کمک رسانه‌های داخلی اعم از سایت‌ها، روزنامه‌ها، مطبوعات و نشریات و حتی کانال‌های پیام‌رسان‌ها و خصوصاً صدا و سیما در کنار دستگاه‌هایی که ارتباط تریبونی با جامعه دارند مانند نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم آرامش، پویایی، فعالیت و در عین حال واقعیت را به مردم بگوییم.


رحمانی فضلی در خاتمه اظهار کرد: معتقدیم اگر واقعیت شرایط اقتصادی را به مردم بگویم و مشارکت جدی آنها را بطلبیم حتماً موفق خواهیم شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: رحمانی فضلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته