دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1402 - 11:53

آیین ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد چگونه گذشت؟

آیین ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد چگونه گذشت؟
همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه در کنار مزار شهید گمنام برگزار شد.
کد خبر : 895798

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه در بام فرهنگی این شهرستان و کنار مزار شهید گمنام با همکاری بسیج ادارات حوزه شهید آذری شهرستان امیدیه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در این مراسم بر ضرورت ترویج ازدواج آسان تأکید و اظهار کرد: ازدواج در سن پایین، تصمیم‌گیری‌های آگاهانه و تدبیر صحیح در امور اقتصادی از نکات قابل تأمل و مهم در ازدواج دانشجویی است.

آیین ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد چگونه گذشت؟

محمد بهروزیان‌نژاد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی خطاب به زوج‌های دانشجو گفت: امیدواریم زندگی خوب، خوش و تحصیل مناسب داشته باشید و لازمه این امر برداشتن گام‌های صحیح، اقدامات کارگشا و کارآفرینی است.

وی بر لزوم ترویج ارزش‌های ازدواج آسان و پرهیز از تجمل‌گرایی به‌خصوص در میان زوجین دانشجو تأکید کرد و افزود: ازدواج آسان ارزش و فرهنگ زیبایی است؛ امیدواریم این فرهنگ زیبا روز به روز در جامعه افزایش یابد.

آیین ازدواج ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد چگونه گذشت؟

سیدمهدی میرسالاری فرمانده سپاه ناحیه امیدیه هم ازدواج دانشگاهی را ازدواجی آگاهانه، به‌هنگام و آسان دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم ازدواج آگاهانه را بین جوانان منطقه ترویج دهیم.

به گزارش آنا، ادای احترام به شهدای گمنام، حضور زوجین بر مزار شهید گمنام بام فرهنگی شهر امیدیه و جاری شدن صیغه عقد یکی از زوجین به صورت نمادین، دادن هدیه به زوجین، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته