دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توجیه و آموزش عوامل کاروان‌های حج برای خدمات به زائران در مشاعر

توجیه و آموزش عوامل کاروان‌های حج برای خدمات به زائران در مشاعر
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از توجیه و آموزش عوامل کاروان‌های حج برای خدمات رسانی به زائران در مشاعر مقدسه خبر داد.
کد خبر : 854748

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا رضایی رئیس ستاد عملیات حج، یکی از مسائل بسیار مهم در حج به ویژه در مشاعر مقدسه را توجیه و آموزش مدیران و عوامل کاروان‌ها دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در این راستا طی روزهای گذشته چند نوبت جلسه آموزشی با حضور عوامل کاروان‌ها، مدیران مجموعه‌ها و عوامل خدماتی در مشاعر مقدسه برگزار و نکات لازم به آنها منتقل شد.

رئیس ستاد عملیات حج با بیان اینکه عوامل کاروان‌ها به دفعات مختلف در مشاعر مقدسه حضور پیدا کردند و نسبت به نوع خدمات و امکانات موجود آگاه شدند، ادامه داد: افراد مذکور با مسیرهای انتقال حجاج برای انجام اعمال از جمله رمی‌جمرات آشنا شدند و توصیه‌ها و تذکرات لازم را دریافت کردند.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: این افراد در طول ایام مشاعر همراه حجاج هستند بنابراین از ابتدای حضور زائران در عرفات، منا و رمی شبانه که خانم‌ها در شب عید انجام می‌دهند، رمی روزهای بعد و همچنین مرحله انتقال حجاج از منا به مکه را به صورت میدانی و عملیاتی برایشان تشریح کردیم تا بتوانیم زمینه خدمات رسانی به حجاج را به نحو شایسته و آنطور که در شأن حجاج است، فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته