دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هشدار تشدید بارش‌ها از امشب تا پایان هفته

هشدار تشدید بارش‌ها از امشب تا پایان هفته
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می‌شود؛ احتمال یخ‌زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.
کد خبر : 910775

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، از اواخر وقت امروز شنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود. همچنین فردا یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) در برخی نقاط شمال غرب استان گیلان و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی رشد ابر رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) با تشدید فعالیت سامانه بارشی علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی نقاط جنوب غرب سواحل جنوبی دریای خزر و مرکز کشور، رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ می‌دهد.

سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) از شدت بارش در غرب کشور کاسته می‌شود و در سایر مناطق یاد شده و نیز در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات افزایش ابر رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌گردد. چهارشنبه در نواحی شمال شرق جنوب شرق مرکز استان‌های ساحلی خزر جنوب غرب دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی نقاط غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است؛ روزهای شنبه و یکشنبه در اغلب مناطق کشور به‌ویژه در استان اردبیل و سواحل دریای خزر دما افزایش خواهد داشت؛ همچنین روز یکشنبه و دوشنبه شرایط برای تشکیل و انتقال گردوخاک از کشور عراق بر روی نوار غربی کشور مهیا است.

خاطرنشان می‌شود؛ یک‌شنبه تا سه‌شنبه دریای خزر یک‌شنبه شمال خلیج‌فارس دوشنبه و سه‌شنبه خلیج‌فارس مواج است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته