دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1394 - 16:35

محمدی: از پنج پژوهشگر بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ۳ نفر استاد واحد گرمسار هستند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از رشد چشمگیر فعالیت‌های پژوهشی در این واحد خبر داد و گفت: از ۵ پژوهشگر برگزیده دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان ۳ نفر از استادان واحد گرمسار هستند.
کد خبر : 57712

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمدرضا محمدی ملایری با بیان اینکه اهمیت پژوهش بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: جامعه‌ای که پژوهش نداشته باشد، پیشرفت نخواهد داشت و زیرساخت‌های توسعه پایدار در هر جامعه و کشوری پژوهش به شمار می‌رود.


وی تاثیرگذاری امر پژوهش را زمانی مفید دانست که بتواند به تولید علم منجر شود و در صنعت نیز نقش داشته باشد و باعث گسترش مرزهای علمی در دنیا شود.


معاون پژوهش و فناوری واحد گرمسار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم فعالیت علمی و آموزشی، وارد مقوله پژوهش به مفهوم تاثیرگذار خودش شده و در این دهه سیاست‌گذاری‌های کلان هم براین موضوع تاکید دارند که استادان و دانشجویان باید از کارهای سطحی و نمایشی پرهیز کنند و به سمت کارهای تاثیرگذار و مورد نیاز جامعه سوق پیدا کنند.


محمدی ملایری با بیان اینکه از مهر ۹۳ تاکنون و در زمان تصدی دکتر میرساردو به فعالیت‌های پژوهشی در واحد گرمسار توجه‌ای ویژه‌ای شده است، گفت: با فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته و توجه ویژه سرپرست دانشگاه، ۳ تن از پژوهشگران برگزیده دکتر آذین توکلی در گروه دامپزشکی، دکتر صابر زرین‌کمر در گروه علوم پایه، دکتر حمید شفیع‌زاده در رشته علوم انسانی در بین ۵ نفر پژوهشگر برگزیده دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان از استادان واحد گرمسار هستند که از آنان تجلیل و قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته