دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1398 - 14:12
به همت بسیج دانشجویی رخ داد؛

اکران «وقتی که ماه کامل شد» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

فیلم سینمایی «وقتی که ماه کامل شد» به همت بسیج دانشجویی و با همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در این دانشگاه اکران شد.
کد خبر : 381237
اکران فیلم وقتی که ماه کامل شد.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در کرج، فیلم سینمایی «وقتی که ماه کامل شد» در قالب اکران دانشجویی در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به نمایش درآمد و با استقبال بیش از 600 نفر از دانشجویان این دانشگاه همراه بود.


«وقتی که ماه کامل شد» فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم برای نخستین‌بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی را به خود اختصاص دهد.


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج که پیش از این نیز فیلم‌های روز کشور را در قالب اکران دانشجویی در دانشگاه ارائه کرده بود، هدف از این اکران را توسعه اقدامات فرهنگی از قبیل حمایت از فرهنگ فیلم و سینما، آشنایی جوانان با مسائل اجتماعی روز کشور و جامعه، ایجاد فضای تفکر و تحلیل و نقد در میان دانشجویان اعلام کرد.


قابل توجه است که اکران فیلم از فعالیت‌های فرهنگی انجمن‌ها، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی واحد کرج است که در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور ارتقای نشاط و انگیزه میان دانشجویان، صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته