دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 08:31
مختارپور در گفتگو با آنا:

بسیاری از روستاها کتابخانه ندارند

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: بسیاری از روستاها کتابخانه ندارند و عناصر دلسوز خواهان گسترش فعالیت‌های مربوط به کتاب و کتاب‌خوانی در روستاها هستند
کد خبر : 378441
photo_۲۰۱۹-۰۵-۰۳_۱۲-۲۳-۵۵.jpg

علی‌رضا مختارپور در حاشیه سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: امسال نیز خوشبختانه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سایر نهادهای فرهنگی فعالیت‌های روستاهای دوست‌دار کتاب در حاشیه سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در حال برگزاری است.


وی ادامه داد: حضور تعدادی از نمایندگان استان‌ها در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به عنوان یک اقدام فرهنگی و رقابت سالم است که در پویایی جامعه نقش بسزایی دارد. این جشنواره به صورت خلاقانه و مبتکرانه در بین روستاهای دوستدار کتاب برای معرفی عناصر و ظرفیت‌های فرهنگی آن‌ها برگزار می‌شود. از عمده‌ترین مشکلات مربوط به این حوزه نبودِ زیرساخت‌های لازم در اکثر روستاهاست که امید داریم با کمک نهادهای فرهنگی دولتی در گسترش این امر ضروری اقدامات اساسی صورت بگیرد.


دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: بسیاری از روستاها کتابخانه ندارند و عناصر دلسوز خواهان گسترش فعالیت‌های مربوط به کتاب و کتاب‌خوانی در روستاها هستند که از نظر آموزشی و تجهیز امکانات می‌توان فعالیت‌های فرهنگی روستاها را گسترش و افزایش داد.


انتهای پیام/۴۱۰۸/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته