دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 12:33
حیدری در گفتگو با آنا:

گرانی کاغذ کتاب‌هایمان را در مرحله چاپ متوقف کرد

مسئول غرفه انتشارات اطراف گفت : گرانی کاغذ سبب شد تا برخی از کتاب‌های ما در مرحله چاپ متوقف شود.
کد خبر : 377545
_MID0363.jpg

محمدمهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره استقبال مخاطبان سی‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه انتشارات اطراف گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی که در جامعه حاکم است، نسبت به سال‌های گذشته با استقبال کمتری از سوی مخاطبان مواجه بوده‌ایم.


وی درباره تأثیر افزایش قیمت کاغذ و هزینه‌های جانبی در قیمت نهایی محصولات نشر افزود: گرانی کاغذ و اقلامی نظیر زینک، صحافی و ... سبب شد تا برخی از کتاب‌های ما در مرحله چاپ متوقف شود و ممکن است به نمایشگاه نرسد.


مسئول غرفه انتشارات اطراف با اشاره به اینکه با ۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب امسال حضور داریم، اظهار کرد: کتاب‌های «چادر کردیم رفتیم تماشا، سه روز آخر، درد کسی را نمی‌کشد و سواد روایت» در صدر پرفروش‌های ما تا امروز بودند.


به گزارش آنا، رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه صبح دیروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از بخش‌های مختلف سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند. ایشان ضمن گفتگو با ناشران در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند. مقام معظم رهبری در جریان این بازدید فرمودند: باید مسئله کاغذ را حل کرد، این‌طور نمی‌شود. وزیر فرهنگ و وزیر صنعت بنشینند و این مسئله را حل کنند.


انتهای پیام/4072/4028/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته