دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کوروش تهامی در گفتگو با آنا:

کم‌کار نشده‌ام/ 5 فیلم سینمایی آماده اکران دارم

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برخلاف آنچه تصور می‌شود در این سال‌ها کم‌کار نشده‌ام، چهار یا پنج فیلم سینمایی آماده اکران دارم.
کد خبر : 358310
2366819.jpg

کوروش تهامی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در پاسخ به علت کم‌کاری خود گفت: این‌طور نیست که کم‌کار شده باشم، بسیاری از نه گفتن‌ها بیشتر انسان را می‌سازد تا بله گفتن‌ها به هر چیزی؛ کمتر دیده شدن من به این معنا نیست که پیشنهاد‌های کاری ندارم، برعکس در این مدت درخواست‌های زیادی برای کار دریافت کردم و فقط به این دلیل که نقش پیشنهادی را با معیار‌هایی که برای خودم ترسیم کرده‌ام منطبق ندیدم، از پذیرش این نقش‌ها سر باز زدم.


این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: البته قسمت زیادی از این برداشت که کم‌کار شده‌ام، به این موضوع برمی‌گردد که در تلویزیون کاری را بازی نکرده‌ام. کار‌هایی اعم از سریال یا تله فیلم برای پخش از صداو سیما نداشته‌ام و به همین علت شاید تصور کم‌کاری من پدید آمده‌است.


تهامی بیان کرد: بیشتر تلاش کردم آنچه را  که بر درست بودنش اطمینان داشته‌ام را قبول کنم و در واقع حاشیه‌ها برای من خیلی مطرح نبوده و بیشتر به این فکر می‌کردم که کارم را درست انجام دهم و کاری را قبول کنم که اطمینان بر درستی آن داشته باشم؛ البته این شرایط مستلزم این است که در انتخاب‌های خود با وسواس بیشتری کار‌ها را انتخاب کنم و هر پیشنهادی را نپذیرم.


وی اظهار کرد: در این سال‌ها در تلویزیون کم‌کار شده‌ام. در واقع از سال 1392 در کار‌های بلند حضور نداشته‌ام، مثلاً در کار‌های اپیزودیک، به صورت تک اپیزوت بازی داشته‌ام. در سریال  آقای کریمی بازی کردم، البته 6 یا 7 قسمت بازی داشته‌ام و آن هم به این علت بوده که آن شخصیت را دوست داشتم و آن کاراکتر هم بیش از این نقش نداشت. بیشتر در سینما فعالیت داشته‌ام و خاصیت سینما این است که در بسیاری از مواقع کار‌ها به‌موقع به جشنواره نمی‌رسد و بعد از جشنواره آماده می‌شود و آماده شدن یک فیلم بعد از جشنواره نیز دردسر‌های خود را برای اکران مناسب و دیده‌شدن دارد.


تهامی ادامه داد: در حال حاضر چهار یا پنج فیلم سینمایی آماده اکران دارم که به جشنواره نرسیده‌اند. کارهایی که بازی کرده‌ام شامل؛ نفس‌های آرام، کروکدیل، اعتراف با دور تند و وکیل مدافع است. از کارهایی که هیچ نقطه تاریکی از آن در ذهن ندارم سریال شوق پرواز است، سریالی که درباره یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس سردار عباس بابایی و رشادت‌ها و بزرگواری‌های این اسطوره ملی بود، و زنده‌یاد یدالله صمدی کارگردانی آن را به‌عهده داشت و  یکی از افتخارات کار‌های حرفه‌ای‌ام است. سینمای ایران در این ایام بزرگان زیادی را از دست داده‌ است که یکی از آنها زنده‌یاد صمدی بود. یدالله صمدی کارگردانی با تعاملات بالای کاری و بسیار انتقاد‌پذیر و خوش اخلاق بود. امید‌وارم روحشان در آرامش ابدی باشد.


انتهای پیام/4100/ 4122/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته