دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار صابری:

برگزاری جشنواره ورزشی برای خواهران بسیجی اتفاق مفیدی است

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله گفت: برگزاری جشنواره ورزشی برای خواهران بسیجی اتفاق خیلی مفیدی است.
کد خبر : 350880

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نخستین جشنواره ورزشی بسیج خواهران سازمان‌های اقشاری امروز آغاز شد.


سردار صابری جانشین محترم فرمانده سپاه محمد رسول‌الله در این مراسم گفت: ایام باسعادت میلاد حضرت زینب(س) را تبریک عرض می‌کنم. خدا را شکر در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم. این انقلاب نهال نوپایی بود که با یاری خداوند و پشتیبانی امام راحل(ره) به درخت انقلاب تبدیل شد.


وی ادامه داد: برگزاری نخستین جشنواره ورزشی خواهران، کار بسیار ارزشمندی است. از سردار حسینی مسئول سازمان‌های اقشار و متخصصان سپاه تهران بزرگ و برادر عزیزم رنجبر تشکر می‌کنم. سپاه مأموریت‌های متعددی دارد و هر زمان اتفاقی در جامعه رخ دهد، همه مردم و مسئولان چشم‌شان به سپاه پاسداران است. ما هر زمان که در خدمت مقام معظم رهبری هستیم، آقا از فعالیت‌های سپاه خوشحال هستند و از ما خواسته‌های بیشتری دارند. البته از فعالیت‌های سپاه رضایت دارند و می‌فرمایند فعالیت‌های بیشتری داشته باشید. همان‌طور که گفتم هر زمانی مشکلی به‌وجود بیاید، همه از سپاه انتظار دارند تا به موضوع ورود کند. در این‌خصوص ما همیشه باید آمادگی خودمان را در تمامی بخش‌ها بالا ببریم.


سردار صابری عنوان کرد: برگزاری جشنواره ورزشی برای خواهران بسیجی اتفاق خیلی مفیدی است و همان طور که به من اطلاع دادند، 500 خواهر بسیجی در این مسابقات شرکت می‌کنند. امیدوارم در بخش ورزشی و برگزاری جشنواره‌ها، این روند تا 22 بهمن ادامه پیدا کند. البته این جشنواره ورزشی برای خواهران بسیجی نباید آخرین باشد و ما باید انجام چنین فعالیت‌هایی را همیشه در نظر داشته باشیم.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته