دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 12:59

واکنش معاون وزیر ورزش و جوانان به ماجرای فساد در یک باشگاه صنعتی فوتبال+فیلم

واکنش معاون وزیر ورزش و جوانان به ماجرای فساد در یک باشگاه صنعتی فوتبال+فیلم
معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص فساد در یکی از باشگاه‌های صنعتی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر : 911117

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک، اظهار کرد: به فضل الهی و با رهنمودهای وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک مجمع انتخاباتی 11 فدراسیون را برگزار کردیم. به ترتیب فدراسیون های تنیس و دوومیدانی را هم در اولویت گذاشتیم تا فدراسیون ها با سرپرست اداره نشوند.

وی افزود: امروز شاهد برگزاری مجمع خوب و منظم با حضور نمایندگان فدراسیون جهانی بودیم و همه اعلام رضایت کردند. تلاش ما این بود که مجمع به‌خوبی برگزار شود. این برای ما افتخار است که نماینده فدراسیون جهانی در این جلسه حضور داشت و اعلام کرد که به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برایی انتخابات اطمینان کامل دارد.

معاون وزیر ورزش در خصوص مسائل مطرح شده در مارجیا فساد یک باشگاه صنعتی فوتبال کشور گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این موضوع مربوط به سال 1400 است اما امروز مبارزه با فساد در ورزش در اولویت کاری وزارت ورزش قرار گرفته و وزیر ورزش تاکیدات مهی داشته است. روز گذشته هم نشستی در فدراسیون پزشکی داشتیم در راستای دوپینگ و مسائل دیگر. قطعا مبارزه با فساد در ورزش در دستورات کلی وزارت ورزش است و سلامت محیط ورزش در اولویت کاری ما خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته