دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 22:27
برای مکان بازی آخر ما تعیین تکلیف می کنند

سمیعی: بخواهیم برای رقیب فیلم بسازیم ۸۰۰ دقیقه می‌شود/صبر استقلال ابدی نیست، برخی باشگاه ها فراقانونی هستند!+فیلم

سمیعی: بخواهیم برای رقیب فیلم بسازیم ۸۰۰ دقیقه می‌شود صبر استقلال ابدی نیست، برخی باشگاه ها فراقانونی هستند!+فیلم
سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما اگر بخواهیم فیلم داوری بسازیم ۸ دقیقه نمی‌شود و ۸۰۰ دقیقه خواهد شد.  
کد خبر : 911225

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشید سمیعی پس از برتری یک بر صفر استقلال برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: پیروزی بزرگی بود، الان همه بازی‌های هفته‌های آخر حساس است.  بعضی‌ها در کورس قهرمانی هستند و بعضی‌ها برای نیفتادن بازی می‌کنند.  

وی در مورد اینکه صحبت‌های زیادی از سوی مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر می‌شود، عنوان کرد: باید از هواداران عذرخواهی کنم، بابت سکوتی که داشتیم و خیلی‌ها ناراحت بودند برای اینکه بابت توهین‌هایی که به باشگاه استقلال می‌شود واکنشی نشان داده نمی‌شود. باشگاه استقلال معمولی نیست و پر افتخارترین باشگاه ایرانی در آسیاست. در دهه ۳۰ که استقلال قهرمانی کسب می‌کرد بسیاری از باشگاه‌ها فعالیت نمی‌کردند. باید شأن باشگاه استقلال حفظ و به هر حمله‌ای پاسخ داده نشود. این به معنای صبر ابدی باشگاه استقلال نیست و پاسخی در کار خواهد بود. مصوبه‌ای را سازمان لیگ گذاشت که بابت بیانیه‌ها و صحبت‌های غیرفنی مدیران جریمه‌های سنگینی از ۲ میلیارد تومان صورت گیرد. جای تعجب دارد که برخی باشگاه‌ها خود را فرا قانونی می‌بینند و خیلی قشنگ قانون را به تمسخر و استهزا می‌گیرند. از هفته پیش شروع شد و بیانیه‌ها هم در قالب استوری شروع شد. متأسفانه هیچ برخوردی از سوی قانونگذار نشد، ما انتظار داریم که قانون فقط برای تیم‌های شهرستانی و کم طرفدار نباشد.

سرپرست تیم استقلال در مورد اعتراض به داوری‌ها به سود تیم رقیب یادآور شد: از فصل ۰۱-۱۴۰۰ که قهرمان شدیم خواستم تا یک تیم بی‌طرف بیاید و داوری‌های سه فصل اخیر را بررسی کند، کدام تیم در طول فصول منتفع و کدام تیم متضرر می‌شود. با بررسی‌هایی که شده استقلال از متضررین داوری بوده است. در خصوص آرای کمیته انضباطی هم هیچ گاه به خود اجازه ندادیم تا در مورد آرای دیگر تیم‌ها نظر بدهیم. انتظار نداشتم وقتی در مورد توهین به جایگه تیم ملی سکوت کردیم، وقتی در مورد کتک زدن هواداران در پای اتوبوس سکوت کردیم، در مورد فحاشی و الفاظ زشت به توپ جمع‌کن‌ها سکوت کردیم، چیزی که به ما ربط نداشت اظهار نظر نکردیم و قانون‌مدار بودیم، بقیه بیایند در مورد ما اظهارنظر کنند.

وی افزود: آرای کمیته انضباطی نشان می‌دهد چه کسانی می‌توانستند محرومیت مادام‌العمر شوند و نشدند، به هیچ عنوان قبول ندارم آرای کمیته انضباطی برای استقلال مهربانانه بوده است. به نظرم سخت‌گیرانه بوده، در مورد مهدی هاشمی‌نسب اگر قرار باشد لب‌خوانی شود و از روی آنها حکم صادر شود هر هفته باید ۴۰ تا ۵۰ محرومیت داشته باشیم. اگر قرار است برای استقلال سخت‌گیری شود برای همه تیم‌ها سخت‌گیری شود.

سمیعی در مورد اینکه وضعیت آتیلا حجازی به کجا رسید، گفت: مراحل اداری کار‌های حجازی انجام شود اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه حق امضا را از آتیلا حجازی سلب کردند تا گزارش بازی را امضا نکند، تصریح کرد: نه درست نیست. او خودش امضا نکرده است.

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه بازی هفته آخر استقلال با پیکان در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود، تأکید کرد: از الان برای هفته آخر تعیین تکلیف می‌کنند که استقلال کجا بازی کند. برخی از رقیبان ما آمدند واژه‌ها را عوض کردند. اگر بازی آنها با پیکان در آزادی یا قزوین با حضور تماشاگران‌شان باشد عدالت می‌شود، اما اگر استقلال بخواهد نه در آزادی و نه در تهران بلکه در شهر دیگری بازی کند ظلم کرده است. این بازی با واژه‌هاست و همه می‌دانند استقلال از چیزی منتفع نبوده است و جوانمردانه بازی کرده، هر قهرمانی که به دست آورده برایش زحمت کشیده و عرق ریخته است.  

سمیعی درباره اینکه کارشناسان داوری گفته‌اند کرنر منجر به گل استقلال برابر فولاد کرنر نبوده است، تصریح کرد: از این صحبت‌ها زیاد می‌شود. اگر می‌خواهیم داوری‌ها را رصد کنیم باید داوری‌های یک فصل را رصد کنیم. بعد ببینیم کدام تیم منتفع شده یا متضرر شده است.

وی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس برای داوری های فیلم تهیه کرده، گفت: ما اگر بخواهیم فیلم بسازیم ۸ دقیقه نمی‌شود و ۸۰۰ دقیقه خواهد شد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته