دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار آبنوش در گفتگو با آنا:

سیستم مدیریت دولتی بیشتر از تحریم مردم را آزار می‌دهد

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: هرچند در تحریم به سر می‌بریم اما بیشتر از تحریم، سیستم نظارت و مدیریت مردم را آزار می‌دهد.
کد خبر : 348341

سردار سالار آبنوش در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حماسه 9 دی را بیان‌کننده عمق تشخیص و فهم مردم ایران دانست و گفت: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کرد می‌تواند با تنگ کردن عرصه و افزایش فشارهای اقتصادی صفوف مردم از نظام اسلامی را جدا کند و مردم را رودرروی نظام قرار دهد تا از آن برای پیشبرد اهدافش بهره‌برداری کند.


وی ادامه داد: عده‌ای افراد وابسته، ناآگاه و یا نادان در فتنه 88 مسائلی را به‌وجود آوردند و در روند سیاسی و اقتصادی کشور اخلال ایجاد کردند اما با حضور مردم در نهم دی همه این توطئه‌ها خنثی شدند.


معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در ایام فتنه 88 با انواع فتنه‌های سیاسی، ‌اقتصادی، نظامی و امنیتی روبه‌رو بودیم، گفت:‌ در تمام زمینه‌ها دشمن کار کرده بود و حتی گروه‌های کوچک و اندکی مانند دراویش را مورد سرمایه‌گذاری قرار داده بودند تا نظام را از پای درآورند اما با معجزه‌ای مانند نهم دی همه این اقدامات بی‌نتیجه ماند و هیچ کشوری نبود که این معجزه را باور نداشته باشد.


آبنوش در ادامه حماسه نهم دی را تأییدکننده عملکرد مسئولان ندانست و افزود: این حماسه فقط برای اعلام حمایت مردم از مشروعیت نظام بود و اینکه مردم به اصل حکومت و نظام اسلامی همچنان پایبند هستند اما از مسئولان انتظار داریم به گله‌مندی مردم اهمیت دهند، زیرا مردم از بی‌برنامگی و سیستم نظارتی دولت گله دارند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت در روند اداره معیشت جامعه مشکل دارد و هرچند در تحریم به سر می‌بریم اما بیشتر از تحریم، سیستم نظارت و مدیریت مردم را آزار می‌دهد و امیدوارم که مسئولان صدای مردم را بشنوند و از نخبگان و متخصصان متدین جامعه که هیچگونه وابستگی ندارند برای حل مشکلات موجود استفاده کنند.


انتهای پیام/4071/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته