دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صفارهرندی در نماز جمعه:

دشمنان با ناامیدی در 9دی سراغ تحریم رفتند

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن بعد از 9 دی در نشست ناتو اذعان کرد دیگر نمی‌توان به جنبش سبز تکیه کرد و لذا تحریم‌ها را در دستور کار قرار دادند.
کد خبر : 347740
508688_101.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ محمدحسین صفارهرندی در آستانه حماسه نهم دی -روز بصیرت و میثاق امت با ولایت- در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه تهران اظهار کرد: 9 دی روز تلافی و جبران بود. چرا که فتنه به صورت لکه تاریکی بر پیشانی یک شهر ولایی خودنمایی می‌کرد.


وی با بیان اینکه جریان خبیث فتنه‌گر زمانی که می‌دانست مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در تکایا هستند از فرصت سوءاستفاده کرد و خیابان را عرصه جولانگاه خود فرض کرد، تصریح کرد: اگر چه در همان روز با حضور نیروهای وفادار به انقلاب آلودگی که اینها در ساعاتی در بعضی خیابان‌های شهر به‌وجود آورده بودند را پاک کردند، اما  پاسخ جانانه‌تر آن چیزی بود که روز 9 دی اتفاق افتاد.


صفارهرندی تأکید کرد: تعبیرم این بود که برای مردمی که در روز 9 دی آن حماسه بزرگ حضور را آفریدند شاید مهمتر از هر چیز، شرکت کردن در یک تصویری بود که خداوند از این صحنه بر می‌داشت تا روز قیامت در محضر خداوند و اولیاءالله به‌عنوان یک حجت و نشانه برای دفاع از حریم خاندان عصمت و طهارت ارائه دهند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر بخواهیم عظمت 9 دی ماه را بیان کنیم، فقط می‌توان آن را با عاشورای 87 که کمر شاه را شکست قیاس کرد و تصویر معادل دیگری ندارد، گفت: اگر عاشورای 57 پشتوانه‌ای برای 30 سال استمرار نظام جمهوری اسلامی شد، 9 دی هم ذخیره‌ و بیمه‌ای برای آینده جمهوری اسلامی است.


صفار هرندی با بیان اینکه در روزهایی که فتنه هر روز به شکلی رخ می‌نمود و عرصه‌ای از عرصه‌های اعتقادی مردم را نشانه می‌گرفت و به آن آسیب وارد می‌کرد ظاهر قضیه این بود که بحث برسر انتخابات است، تصریح کرد: آنان که هوشیارتر بودند ماجرا را ورای این مسائل می‌دیدند و تصورشان این بود که نتیجه انتخابات بهانه‌ است و اصل نظام مد نظر است. از همان ابتدای امر برای بسیاری اهل نظر روشن بود، وقتی به مواضع روشنگر امام خامنه‌ای مراجعه می‌کنیم از همان ابتدا رد پای جریان خبیث همیشگی را در این فتنه دیده بودند و عده‌ای را بازی‌خورده این ماجرا می‌دیدند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با تأکید براینکه بعد از گذشت 10 سال از آن فتنه موضوع جدال بر سر مدیریت  جهان آشکارتر و نمایان‌تر می‌شود، تصریح کرد: پس از 9 دی بود که تدریجاً‌ با جلوه‌های عریان‌تری از حضور منافقانی که تا آن روز پشت شعارهای ظاهر فریب پنهان کرده بودند، آشنا شدید. کسانی را سراغ دارید در آن ایام شعار ضدیت با اصل انقلاب، امام و اسلام را روی دست گرفتند و در روزهای ماه مبارک رمضان تظاهر به فسق و فجور و تعمد در روزه‌خواری کردند.


صفارهرندی با بیان اینکه وقتی به گذشته برخی از این فتنه‌گران رجوع می‌کردید حرف‌هایشان در مواجهه با رقیب سیاسی و فکریشان این بود که ما می‌خواهیم اسلام ناب را پیاده کنیم، اما شما نمی‌فهمید، گفت: کسانی که مدعی اسلام ناب بود و می‌گفت می‌خواهیم بازگشت به دوران امام داشته باشیم،‌ کارش به جایی رسیده بود که با تمام شعائری که امام خمینی(ره) آورده بودند درگیر شده بود و چهره واقعی خودش را نشان می‌داد.


وی گفت: اینجا مشخص شد که منشأ بسیاری از دعواهای قبلی هم دل‌های فساد گراییده بوده است، اما خجالت می‌کشیدند رسماً‌ با امام خمینی(ره) که آنان را از کنج سیاه‌چال‌ها بیرون آورد و به آنان عزت بخشید و در مصادر حکومتی نشاند، درگیر شوند. بنابراین خودشان را پشت شعارهای قشنگ پنهان می‌کردند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کسانی‌ که می‌دیدند شعار نه غزه و نه لبنان سر داده می‌شود به جای اینکه با آنان جدل کنند و از جمع خودشان بیرون برانند، آنان را بیمه می‌کردند تا راحت‌تر شعارهای ضد انقلاب دهند و حاضر به مرزبندی با دشمن امام نبودند،گفت: برخی در فضای فتنه به آسانی امکان پیدا کردند جای جلاد و مظلوم را عوض کنند. 


صفارهرندی تصریح کرد: حضرت آقا وقتی می‌دیدند عده‌ای وقت خود را صرف مواجهه با اصحاب فتنه در داخل کردند می‌فرمودند اینها رأس فتنه نیستند، رأس فتنه بیرون کشور است و اینها حقیرتر از آن هستند که بتوانند در رأس چنین جدال بزرگی باشند. اینها بازی‌خورده‌های آنان هستند، اما اینکه بازی‌خورده‌های جریان فتنه هستند چیزی از گناه آنان کم نمی‌کند و سرسوزنی قابل ترحم نیستند و اگر مصالحی اقتضا کرده با آنها برخوردی از موضع مسامحه شود، حکمت‌های دقیقی برای مصالح عمومی و مردم است.


صفارهرندی با تأکید بر اینکه شهید حججی حجتی برای تمام کسانی است که فکر می‌کنند دوران انقلاب تمام شده است، تصریح کرد: آنهایی که فکر می‌کنند تاریخ مصرف جمهوری اسلامی بعد از 40 سال تمام می‌شود و در دل‌های پر کینه خودشان می‌خواستند ما 40 سالگی انقلاب را تجربه نکنیم. به کوری چشمشان 40 سال‌های مکرر بر این نظام و انقلاب خواهد گذشت.


وی با بیان اینکه آنان که هوس از بین بردن نظام اسلامی را کرده بودند،‌ دستشان خالی ماند، گفت: دشمنان در بسیاری از مناطق دنیا با  انقلاب‌های رنگی موفق بودند که دولت‌ها و حکومت‌های برآمده از آرای مردم را با هیاهو و جنجال و فضای رسانه‌ای به زیر بکشند و نظام‌های کودتایی سر کار بیاورند، در کشور ما ناکام ماندند و بعد از آن هم ورق آنان بازگشت و کشورها یکی یکی از دایره نفوذ آنان خارج شدند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: 9 دی ماه، با پایان یافتن تلاش‌های دشمن در ایران، نشستی که وزرای دفاع ناتو روز بعد 9 دی داشتند، اذعان کردند که دیگر نمی‌توان بر جنبش سبز تکیه کرد و لذا سراغ تحریم رفتند.


وی اضافه کرد: برای اینکه بار توطئه دشمن بر دوش مردم سنگین نکند حق بود تلاش می‌کردیم از دوش مردم باربرداری کنیم که جای شکوه است که متأسفانه برخی به جای باربرداری بارگذاری می‌کنند.


صفار هرندی با بیان اینکه مدیریت بازار ارز نشان داد می‌شد با مدیریت درست مردم زیر فشار و آزار قرار نگیرند، گفت: این محصول یک فهم غلط از مسائل است که انقلاب دوره‌اش تمام شده و باید به نسخه‌های جدید پناه ببریم و این نسخه آن است که کدخدا می‌گوید و اکنون می‌گویند برجام ربطی به مسائل اقتصادی ندارد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: یکی از برجسته‌ترین مصادیق رویش انقلابی جوانانی هستند که در صحنه‌ها حاضر می‌شوند و کسی آنان را فراخوان نکرده است.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته