دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1403 - 04:37
انبارلویی در گفت‌وگو با آنا:

شهید آیت‌الله رئیسی الگوی خدمت برای مسئولان است

شهید آیت‌الله رئیسی الگوی خدمت برای مسئولان است
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی الگوی خوب و مطلوبی برای خدمتگزاران به مردم است.
کد خبر : 912823

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی کلمه مرد خدمت و خستگی‌‍ناپذیر بود، گفت: برای شهید رئیسی خستگی معنا نداشت و هیچگاه از انجام کاری ناامید نمی‌شد.

وی افزود: ملت ایران شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و کشور کرده‌اند. ما تجربه شهید بهشتی‌ها، شهید باهنرها و شهید فخری‌زاده‌ها و شهید رجایی‌ها را داریم؛ پس ملت ایران با مضمون شهادت بیگانه نیست و شهادت را برای خود افتخار می‌داند. شهید رئیسی الگوی خوب و مطلوبی برای خدمتگزاران به مردم است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حق شهید رئیسی را شهید خدمت نامیدند و این واژه واقعاً برازنده اوست، گفت: بعد از اینکه مقام معظم رهبری از این عنوان استفاده کردند بلافاصله در فضای مجازی و حقیقی هشتگ شهید خدمت فراگیر شد و نشان داد که مردم ایران رئیس جمهور محبوبشان را دوست دارند و از اینکه او به شهادت رسیده اندوهگین هستند.

انبارلویی بیان کرد: یاد شهید رئیسی و هیئت همراه او در حادثه اخیر برای همیشه در یادها خواهد ماند و هیچگاه خدماتی که شهدای خدمت به مردم ارائه دادند را فراموش نخواهیم کرد.

وی گفت: خدماتی که شهید آیت‌الله رئیسی به مردم و انقلاب ارائه کردند همانند برگ زرینی در تاریخ انقلاب خواهد ماند و ثبت و ضبط شده است. شهید رئیسی به شدت به شعار ما می‌توانیم باور داشت و توقف برای او مفهومی بیگانه بود. به جد باید ایشان را شاگرد صالح مکتب امام و رهبری دانست که هم شاگردان خوبی را تربیت کرد و هم در مسیر انقلاب گام بر می‌برداشت.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا و خادم ملت بود، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید ما باور قلبی به وحدت و یکپارچگی ملی داشت و همیشه از سخنان تفرقه‌انگیز پرهیز می‌کرد و هیچگاه وارد مباحث حاشیه‌ای نشد و باور داشت که حواشی مسئولان را از اصل دور خواهد کرد.

انبارلویی تأکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی اقتدا به ولی فقیه را راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات می‌دانست و هم خودش به ولی زمان اقتدا می‌کرد و هم دیگران را به این کار توصیه می‌کرد و باور داشت با تکیه بر ولی فقیه هم می‌توان دشمنی‌ها را خنثی کرد و هم در مسیر پیشرفت گامی استوار برداشت.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در راه خدمت به مردم از شهید آیت‌الله رئیسی الگوبرداری کنند، گفت: تک تک عزیزانی که همراه رئیس جمهور شهیدمان به شهادت رسیدند واقعاً در خدمت، خضوع و خداباوری سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که در راه خدمت به مردم و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته