دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1397 - 11:48
بروجردی خبر داد:

بررسی روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: جلد دوم کتاب تهران‌نگاری به بررسی روزنامه‌های تهران قدیم پرداخته است.
کد خبر : 325985
6698.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اشرف بروجردی در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب تهران‌نگاری با تبریک به شورای اسلامی شهر تهران برای انتخاب پیروز حناچی به‌عنوان شهردار جدید پایتخت اظهار کرد: انتخاب حناچی من را به یاد داستان دختران شعیب می‌اندازد که به پدر خود گفتند کارهای خود را به موسی بسپار زیرا او دارای دو خصلت است؛ او هم قوی و هم توانمند و امین است.


وی از امانت‌داری و توانمندی پیروز حناچی سخن به میان آورد و ادامه داد: حضور حناچی در وزارت راه و شهرداری تهران بیانگر توانایی ایشان در پیشبرد امور شهر تهران است و امیدواریم با توجه به توانایی که در شخص آقای حناچی وجود دارد شهر تهران پله‌های پیشرفت را پشت سر هم طی کند.


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به رونمایی از جلد دوم کتاب تهران‌نگاری افزود: به‌ همت آقای شیرازیان جلد دوم این کتاب به بررسی روزنامه‌های تهران قدیم پرداخته است؛ همچنین جلد اول این کتاب دربرگیرنده نقشه‌های تهران است و از طرفی در این کتاب به بررسی اقدامات مدیران سابق شهر تهران پرداخته شده است.


بروجردی با بیان اینکه درهای سازمان اسناد و کتابخانه‌های جمهوری اسلامی ایران برای همه به‌ویژه اهل تدبر و اندیشه باز خواهد بود گفت: این سازمان به‌عنوان یک سازمان اجتماعی آمادگی این را دارد تا هرگونه اسناد و دیرینه‌ای را پیش‌ روی دیگران قرار دهد و امیدواریم مبنای تک تک تصمیمات مدیران بر‌اساس علم و اندیشه باشد.


وی در پایان به امضای تفاهم‌نامه با شورای شهر سخن به میان آورد و گفت: قرار است تمامی اسناد و مدارک مربوط به شهر تهران که در چهارچوب انجمن شورای تهران تدوین شده است از سوی شورای اسلامی شهر تهران به سازمان اسناد تحویل داده شود.


انتهای پیام/4071/4105/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته