دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 11:23

گسترش فرهنگ اسلامی ـ ایرانی رسالت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد

گسترش فرهنگ اسلامی ـ ایرانی رسالت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، گسترش فرهنگ اسلامی ـ ایرانی را رسالت مهم این معاونت برشمرد.
کد خبر : 911072

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان در سالن اجتماعات دکتر شهید شهریاری ساختمان اداری این دانشگاه برگزار و جعفر پرتابیان به‌عنوان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد معرفی و از تلاش‌های ابوذر همتی قدردانی شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در این نشست با بیان اینکه در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، تأکید بر حذف تصدی‌گری و انجام امور با همکاری دانشجویان، استادان و کارمندان است، بر لزوم فعال‌تر شدن کانون‌های دانشجویی و استادان تأکید کرد.

پرتابیان، گسترش فرهنگ اسلامی ـ ایرانی را از برنامه‌های آینده معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برشمرد.

گسترش فرهنگ اسلامی ـ ایرانی رسالت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هم در این آیین گفت: در این دانشگاه انتقال و جابه‌جایی مسئولیت‌ها کاملاً در جوی دوستانه و با هماهنگی و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای برگزار می‌‌شود که از نقاط قوت دانشگاه است.

سیداحمد هاشمی عنوان کرد: هیچ مسئولیتی همیشگی نخواهد بود؛ بلکه فرصتی کوتاه برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی، ابوذر همتی معاون سابق فرهنگی دانشجویی را فردی منظم، مسئولیت‌پذیر، خلّاق، متدین، خاکی و متعهد توصیف کرد که کسب مقام‌های برتر فرهنگی در استان فارس مؤید تلاش و خلّاقیت وی و مجموعه تحت مدیریتش است و با وجود استعفا در حوزه‌های دیگر ایفای نقش خواهد کرد.

گسترش فرهنگ اسلامی ـ ایرانی رسالت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، جعفر پرتابیان را فردی مسئولیت‌پذیر و خلّاق برشمرد که سال‌ها تجربه همکاری در حوزه فرهنگی در مقوله گفتمان تمدنی را در سابقه کاری خود دارد و از استادان توانمند دانشگاه است که امید است شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در آینده باشیم.

معاون سابق فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد هم تبیین کرد: در سال‌های خدمت در پست معاونت فرهنگی دانشجویی همواره حمایت‌های این دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه مایه دلگرمی و ایجاد انگیزه برای خدمت بود.

همتی درباره فعالیت‌های حوزه مدیریتی خود بیان کرد: تمام برنامه‌ها براساس اسناد بالادستی ریل‌گذاری و اجرا شد و در این راه تلاش کردیم از نظرات و پیشنهادهای خلّاقانه و کاربردی همکاران تا حد ممکن استفاده شود و تمام موفقیت‌های به‌دست آمده نتیجه کار تیمی، تعامل و هم‌افزایی در تمام بخش‌های دانشگاه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته