دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 10:31

معرفی نفرات برتر جشنواره «غذای سالم» در زرند

معرفی نفرات برتر جشنواره «غذای سالم» در زرند
نفرات برتر جشنواره «غذای سالم» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند معرفی شدند.
کد خبر : 910825

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام‌ا‌لله علیها جشنواره «غذای سالم» با هدف معرفی آداب و رسوم اصیل ایرانی، احیای غذا‌های محلی و سنتی و اجرای اصول مهم تغذیه یعنی بهداشت غذا، کیفیت غذا و ارزش ارگانیکی غذا برگزار شد.

سمنبر میرزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این نشست گفت: همچنان که برای سلامت تن و جسم دغدغه مصرف غذای سالم داریم، بنابراین باید برای روح و روان سالم نیز دغدغه داشته باشیم و جامعه‌ای شاد و با نشاط و سالم خواهد بود که کنار ترویج شادی سالم و غذای سالم با برنامه‌های درست به فکر تغذیه سالم برای نشاط و سلامت روحی و روانی آحاد مردم داشته باشد.

در حاشیه این مراسم، کانون دانشجویی سلامت با همکاری حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و بهره‌گیری از داوران محلی و بین‌المللی ازجمله سیدعباس مسعودزاده کارشناس آشپزی صدا و سیمای مرکز کرمان و سه داور باتجربه، این جشنواره را در دو بخش غذا‌ها و شیرینی‌های محلی و با شرکت ۳۴ داوطلب دختر برگزار کرد.

در پایان افراد زیر به‌عنوان نفرات برتر اعلام شدند:

بخش شیرینی: فاطمه محمودزاده

بخش غذا و دسر: الهه رحمانی، مریم عابدی و نعیمه ایزدی به‌صورت گروهی مقام نخست، هانیه هژبرپور مقام دوم و پریسا رازانی مقام سوم.

در پایان سیدعباس مسعودزاده به‌عنوان فوت کوزه‌گری و رمز موفقیت گفت: در مسئله رضایت مشتری ابتدا باید مشتری را چشم سیر و سپس شکم سیر کرد که این به اهمیت تزئین، دورچینی و رنگ و لعاب غذا اشاره دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته