دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1403 - 16:00

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، انجام عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.
کد خبر : 907629

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارگانی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در سه دهه از زمان تأسیس تاکنون خدمات ارزنده و گرانبهایی را در همه عرصه‌ها در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مولود  مبارک انقلاب و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی بود، ادامه داد: کارنامه درخشان و ثمربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده اهتمام و تلاش این نیروهای جان برکف و غیور در راستای تحقق رسالت‌های بزرگ و مغتنم سازمان است.

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

نرماشیری همچنین انجام عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، هر اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به انجام آن شده در کنار هدایت‌های ارزشمند و راهگشای امامین انقلاب اسلامی، مدیون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم سرافراز ایران است.

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

احمد شفاهی با اشاره به حملات کور و بزدلانه تروریستی به شهر چابهار و راسک، از دفاع مقتدرانه دلاور مردان نیروهای فراجا در مقابل این اقدام مذبوحانه قدردانی و خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با انجام چنین اقدامات ددمنشانه نمی‌توانند مانع از پیشرفت منطقه و توسعه کشور شوند، نیروهای ایثارگر و از خود گذشته فراجا در تمامی صحنه‌ها نشان داده‌اند که با تمام توان و تا پای جان در مقابل این اقدامات عبث ایستاده و سربلند بوده‌اند.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های سپاه تعامل با دانشگاه به صورت مستمر است که برای دستیابی به نتایج بهتر و نیکوتر تأکید ما بر ارتباط بیش از پیش از دو ارگان است و دانشگاه و سپاه با همبستگی و تعامل کارآمد می‌توانند گام بلندی در مسیر توسعه و تعالی کشور بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته