دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1403 - 10:45

سرپرست هوادار: با کادرفنی قوی نگرانی بابت تیم نداریم

سرپرست هوادار: با کادرفنی قوی نگرانی بابت تیم نداریم
سرپرست تیم هوادار گفت: با کادرفنی قوی که داریم نگرانی بابت جایگاه تیم نداریم.
کد خبر : 903155

علی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین وضعیت هوادار پیش از برگزاری دیدار معوقه با آلومینیوم در اراک اظهار کرد: از چهارم فروردین تمرینات را آغاز کردیم و خود را آماده دیدار حساسی که با آلومینیوم داریم و جزء دیدار‌های معوقه لیگ برتر است می‌کنیم. تمرینات خیلی خوب جلو می‌رود و امیدواریم امسال نتایج خیلی خوبی بگیریم. تا روز بازی با آلومینیوم هم دیدار دوستانه‌ای در برنامه کادرفنی نیست.  

سرپرست تیم هوادار ادامه داد: تمرینات کاملاً هدفمند جلو می‌رود. مصدوم و محرومی هم برای بازی با آلومینیوم نداریم و با کلیه نفرات به اراک می‌رویم. سرحال و آماده هستیم، حضورمان در رده سیزدهم به خاطر بازی عقب افتاده‌مان با آلومینیوم است. ان‌شاءالله نتیجه خوبی در اراک بگیریم، به رده یازدهم برمی‌گردیم. با حضور کادرفنی جدید، تیم یکدل‌تر و متحدتر شده است. کادرفنی قوی و کاربلدی داریم، نگرانی فنی از بابت تیم نداریم. 

طهماسبی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با آلومینیوم در اراک؛ به اهواز می‌رویم و با فولاد خوزستان بازی خواهیم کرد. سپس سه بازی خانگی با گل‌گهر سیرجان، پیکان و صنعت نفت آبادان داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته