دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 12:24

باشگاه پرسپولیس: به رسن، بونجاح و مدافع اردنی پیشنهادی ندادیم

باشگاه پرسپولیس: به رسن، بونجاح و مدافع اردنی پیشنهادی ندادیم
باشگاه پرسپولیس تاکید کرد اسامی مطرح شده در مورد جذب بازیکنان عراقی، الجزایری و اردنی درست نیست.
کد خبر : 912213

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی لیگ فصل جاری به فکر تمدید قرارداد با بازیکنانی از تیمش است که قراردادشان با پایان فصل تمام می شود اما چندی روزی است که برخی منابع خبری از پیشنهادات این باشگاه به بازیکنان عربی خبر می دهند.

در روزهای گذشته صحبت از جذب بغداد بونجاح الجزایری، یزن العرب اردنی و امروز بشار رسن عراقی مطرح شده و گاها هم نه های عرب زبان از جانب باشگاه پرسپولیس مطرح کرده اند که به این بازیکنان پیشنهاد داده شده. جالب است که حتی در روزهای گذشته چندین هزار هوادار پرسپولیس در پیج بانک شهر یکی از مالکان این باشگاه هشتگ جذب بونجاح را مطرح کرده اند اما پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می دهد چنین خبرهایی صحت ندارد. 

هنوز تمدید قرارداد اوسمار با این باشگاه نهایی نشده و این مربی برزیلی هم هنوز لیستی به باشگاه نداده است. در این زمینه مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار آنا گفت: هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی داده نشده و تمامی اسامی مطرح شده در چند روز گذشته و امروز گمانه زنی رسانه ای است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته