دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی سیستان و بلوچستان با حضور ۲۰۵ تیم دانشجویی

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی سیستان و بلوچستان با حضور ۲۰۵ تیم دانشجویی
رقابت‌های کرسی‌های آزاداندیشی با حضور ۲۰۵ تیم دانشجویی سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در حال برگزاری است.
کد خبر : 887088

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از رقابت‌های کرسی‌های آزاداندیشی که با حضور ۲۰۵ تیم دانشجویی از کل استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در حال برگزاری است، ایجاد فرصت صحیح و قانونی آزاداندیشی و تفکر عقلانی برای دانشجویان را لازمه رشد علمی و فکری دانست.

این مسئول اظهار کرد: ثبت نام و مشارکت دانشجویان در این فرایند علمی که فرصتی دقیق و صحیح برای تقویت روحیه حقیقت جویی، بیان آزاد تفکر و اندیشه است که می‌تواند مسیر قانون گرایی و خوداتکایی فکری را برای دانشجویان هموار کند.

وی با اشاره به کارنامه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در راستای منویات مقام معظم رهبری افزود: در سال ۱۴۰۰ که نخستین دوره این رقابت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی با موفقیت برگزار شد، مقام معظمی ولایت از این حرکت دانشگاه تشکر و آن را جزء افتخارات دانشگاه ثبت فرمودند. هدف از برگزاری رقابت‌های کرسی‌های آزاد اندیشی رشد فرهنگ نقدپذیری در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مناسب برای ظهور و تلاقی افکار ارزشمند و تضارب آراء با رویکرد‌هایی علمی و محققانه است.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: نتایج حاصل از این فرایند، ایجاد بستر علمی و فرهنگی مناسب برای تشویق قشر فعال و پویای جامعه و زمینه‌سازی فرآیند تولید علم و نظریه‌پردازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته