دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تأمین مسکن برای بیش از ۳۴۰۰ نفر در منطقه ۱۱ تهران

تأمین مسکن برای بیش از ۳۴۰۰ نفر در منطقه ۱۱ تهران
شهردار منطقه ۱۱ تهران در دومین نشست شورای مدیران این شهرداری اعلام کرد: طی ۴ماه ابتدای سال جاری بیش از ۱۷۰ پروانه ساختمانی صادر شد و در سال گذشته نیز برای ۳۴۵۰ نفر مسکن تولید شد. 
کد خبر : 863153

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین شورای مدیران منطقه۱۱ تهران با حضور معاونین؛ شهرداران نواحی و جمعی از مدیران با ریاست شهردار منطقه برگزار شد.

سیدمحمد موسوی شهردار منطقه۱۱ در این نشست ضمن اشاره به اهمیت فعالیت جهادی در راستای ارتقای درآمدشهری برای ارایه خدمات مطلوبتر به شهر و شهروندان اذعان داشت: مدتی بود که برخی مردم از روند امور در شهرسازی و طولانی شدن اقدامات گله مند بودند که به شکر خداوند طی یک سال اخیر با اعلام خود شهروندان در افکار سنجی و دیدار های مردمی بسیاری از موضوعات مرتفع شده و مودیان و مراجعین نسبت به گذشته رضایت بیشتری دارند .

وی افزود: با توجه به شرایط خاص بافت منطقه و لزوم افزایش تولید مسکن در راستای سیاست های کلان کشور و مدیریت شهری؛ شاهد ارتقای ساخت و ساز و نوسازی بافت فرسوده هستیم .

وی در انتها گفت: هرچند با شرایط و امکانات با هدف مطلوب فاصله داریم اما در نوع خود این تلاش که فقط طی ۴ماه ابتدای سال بیش از ۱۷۰ پروانه ساخت صادر شده؛ قابل توجه است هم چنین آمار‌های استخراج شده حکایت از آن دارد که در این منطقه در سال ۱۴۰۱، ۳۵۰ پروانه ساختمانی صادر شده که بالغ بر ۳۰۰ پروانه در بخش مسکن بوده که این تعداد پروانه منجر به ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی و تامین مسکن ۳۴۵۰ نفر در این منطقه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته