دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون گردشگری کشور اعلام کرد:

اجرای یک هزار و ۶۰۰ طرح گردشگری در کشور

اجرای یک هزار و ۶۰۰ طرح گردشگری در کشور
معاون گردشگری کشور در جمع فعالان گردشگری استان اصفهان، از اجرای ۱۶۰۰ طرح گردشگری در کشور از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.
کد خبر : 912301

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست صمیمانه علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور با فعالان گردشگری استان اصفهان با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در محل تالار میخک هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

در این نشست علی اصغر شالبافیان با ایراد سخنانی خطاب به فعالان گردشگری استان گفت: امروزه و در سومین سال از دهه پانزدهم خورشیدی شاهدیم که حجم گسترده‌ای از اشتغال در کشور از طریق صنعت گردشگری انجام می‌شود، لذا گردشگری گام به گام در کشور در حال گسترش است.

معاون گردشگری کشور ادامه داد: خوشبختانه در دولت سیزدهم تا این لحظه بیش از ۱۶۰۰ طرح گردشگری به بهره برداری رسیده و در عین حال بیش از ۲۴۰۰ طرح نیز در حال اجراست که امیدوارم تا پایان دولت این طرح‌ها نیز بهره برداری برسد.

او تصریح کرد: امروزه گردشگری به دومین صنعت برتر جهان در ۲ حوزه اقتصاد و فرهنگ بدل شده، لذا معتقدم با ایجاد همگرایی با یکدیگر می‌توانیم گردشگری را در پهنه ایران وحتی اصفهان نهادینه کنیم.

معاون گردشگری کشور تصریح کرد: با نگاهی به گردشگری ایران در می‌یابیم که در حال حاضر وضعیت فعالان گردشگری ایران بسیار نسبت به گذشته بهبود یافته به گونه ایی که مشکلات بسیاری از مناطق نمونه گردشگری امروزه حل شده است. همچنین در حال حاضر در حوزه قیمت حامل‌های انرژی ویژه واحد‌های گردشگری توانسته‌ایم به نتایج خوبی دست یابیم که همگی اینها ناشی از همت دولت سیزدهم و شخص وزیر میراث فرهنگی در راستای حمایت از فعالان گردشگری است.
در ادامه این نشست تنی چند از نمایندگان فعالان جوامع گردشگری استان به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

همچنین در پایان این نشست از خدمات مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به واسطه خدمات او در حوزه‌های میراث فرهنگی و گردشگری به ویژه احیای ریسباف و همچنین از خدمات حمیدرضا محققیان در ایام سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته