دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1402 - 09:50
وزنه‌برداری قهرمانی آسیا

صحبت‌های کیانوش رستمی و سهراب مرادی؛ وزنه زدیم تا تیم قهرمان شود+ فیلم

صحبت‌های کیانوش رستمی و سهراب مرادی؛ وزنه زدیم تا تیم قهرمان شود+ فیلم
کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو وزنه‌بردار کشورمان بعد از کسب عنوان هشتمی در مسابقات قهرمانی آسیا در مورد وضعیت خود صحبت کردند.
کد خبر : 847076

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا انتظارات را برآورده نکردند. مرادی در دو ضرب هفتم و در مجموع هشتم شد. کیانوش رستمی هم به عنوان هشتمی دست پیدا کرد.

سهراب مرادی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا و رکورد‌هایی که ثبت کرد، گفت: شرایط طوری بود که از ما خواستند که وزنه بزنیم، ما هم همه تلاش خودمان را کردیم.

کیانوش رستمی هم در ادامه گفت: همه هدف ما این بود که با وزنه‌هایی که می‌زنیم تیم قهرمان شود؛ من مصدوم بود و سهراب مرادی هم آسیب‌دیده بود. با بدن آسیب‌دیده نمی‌توان زیاد انتظار داشت. از طرفی ما شرایط بدنی‌مان را به گونه‌ای پیش می‌بریم که برای مسابقات آتی آماده باشیم.

مرادی هم در رابطه با مصدومیت‌اش اظهار داشت: باید شرایطی به گونه‌ای شود که روند رو به رشد داشته باشیم. امیدوارم یک فیزیوتراپ خوب بر سر تمرینات بیاید تا دامنه حرکتی را درست کند، چون بعد از یک سال فکر می‌کنم شرایط درست می‌شود.

وی گفت: امیدوارم روز‌های خوب وزنه‌برداری برگردد و جوان‌های خوبی به میدان بیایند. در وزنه‌برداری همیشه وزنه‌برداران خوب بوده، امیدوارم جوانان هم حمایت شوند دوباره وزنه‌برداری ایران روی سکوی قهرمانی می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته