دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1400 - 16:24

قدردانی هنیه از رهبر معظم انقلاب به دلیل حمایت از مقاومت فلسطین

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرستاد و از مواضع حمایتی ایشان قدردانی کرد.
کد خبر : 641620
اسماعیل هنیه - رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از وب‌سایت حماس، اسماعیل هنیه در پیامی به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این روز را به آیت‌الله سید علی خامنه‌ای مد ظله العالی تبریک گفت.


وی در این پیام تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد بزرگی برای پروژه مقاومت اسلامی بود. ما عمیقاً به مواضع درخشان شما در حمایت از ملت فلسطین و موضوع مقدس آن افتخار می‌کنیم.


رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه پیروزی انقلاب پربرکت اسلامی در ایران مظهر دستاورد بزرگی در طرح مقاومت اسلامی و سنگری غیرقابل نفوذ در برابر تروریسم صهیونیستی- آمریکایی بود، از خداوند متعال خواستار عزتمندی آن و اعتلای نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها شد.


هنیه گفت: ما در حماس و مردم فلسطین که حامی جنبش هستند به این مناسبت باشکوه و غرورآفرین شادیم و آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. مقاومت فلسطین همچنین قدردانی خود را از مواضع پیشگامانه و افتخارآمیز شما در ایستادگی در کنار ملت مقاوم و آرمان مقدس فلسطین ابراز می‌کند.


رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان تبریک گفت.


انتهای پیام/۴۰۳۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته