دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1395 - 14:23

پیام تبریک رهبر جنبش حماس به رئیس مجلس

رهبر جنبش حماس در تماس تلفنی با علی لاریجانی، انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس دهم شورای اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر : 90600

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از خانه ملت، اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس پیش از ظهر روز پنجشنبه، 13 خردادماه در تماس تلفنی با دکتر علی لاریجانی ضمن تبریک به جهت انتخاب وی به ریاست مجلس دهم و همچنین تشکر از حمایت‌های دکتر لاریجانی در شرایط مختلف از ملت مظلوم فلسطین، گفت: در شرایط فعلی که انتفاضه بیت‌المقدس در کرانه باختری در حال جریان است و محاصره طولانی غزه نیز ادامه دارد، مقاومت ملت فلسطین مستحکم تر به راه خود ادامه می‌دهد.


رهبر حماس تأکید کرد: مثل همیشه به مواضع حمایتی شما و سایر مسئولان جمهوری اسلامی از ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و آرزوی توفیق بیشتر برای رهبر معظم انقلاب و ملت ایران داریم.


لاریجانی نیز در این گفت‌وگوی تلفنی از ابراز محبت اسماعیل هنیه تشکر کرد و اطمینان داد که ملت ایران در همه شرایط پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.


رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گرچه آشفتگی‌های فعلی در دنیای اسلام و حرکت‌های تروریستی فرصت برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است اما با مقاومت حماس، جهاد و سایر گروه‌های مقاومت و همت مجاهدانه ملت فلسطین آینده خوبی برای فلسطین مظلوم وجود دارد و راهنمایی‌های رهبر معظم در این مورد روشن و قوی است و چراغ راه دولت و مجلس ایران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته