دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1399 - 14:39
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز:

افزایش کیفیت و بهبود خدمات دانشگاه به چالش کشیده می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از برگزاری چالش انتقاد از عملکرد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای افزایش کیفیت و بهبود ارائه خدمات مفیدتر به جامعه هدف خبر داد.
کد خبر : 504812
25.jpg

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نی‌ریز درباره برگزاری مسابقه چالشی انتقاد از عملکرد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در راستای استفاده از خرد جمعی، اندیشه‌های خلاق، اهمیت به نظر مخاطبان و دانشگاهیان، تکریم ارباب‌رجوع و برای افزایش کیفیت و بهبود ارائه خدمات مفیدتر به جامعه هدف واحد دانشگاهی نی‌ریز در نظر دارد مسابقه‌ای با عنوان چالش انتقاد از عملکرد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مزیت‌های این مجموعه در شهرستان نی‌ریز برگزار کند.


وی با بیان این مطلب که به سازنده‌ترین و کاربردی‌ترین نظر هدایای نفیسی اعطا می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند نظر و انتقاد خود را از طریق ارسال پیام در واتساپ به شماره 09164610652 یا از طریق ایمیل به آدرس Jalalian1359mn@gmail.com ارسال کنند و یا به‌صورت حضوری به دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز ارائه دهند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل رشد، توسعه و تعالی یک مجموعه شناخت نقاط ضعف و قوت آن بوده و در این راستا بهترین راهکار، تشریک مساعی و استفاده از خرد جمعی و اندیشه‌های خلاق افراد صاحب‌نظر است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته