دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 13:44

هواوی یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی را معرفی خواهد کرد

Huawei Mate 30 Pro  احتمالاً یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی است که امسال عرضه خواهد شد
کد خبر : 416814
02-Mate-30-Pro_Halo-1-1280x720.jpg

به گزارش خبرنگار حوزوه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، Huawei Mate 30 Pro  احتمالاً یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی است که امسال عرضه خواهد شد، اما تقریباً هر قطعه به‌کاررفته در آن باید بحرانی‌ترین نقص را به کاربران اطلاع دهد.


به دلیل درگیری با ایالات‌متحده، هواوی مجبور است بدون یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجربه اندرویدی فروشگاه و خدمات Google Play، جدیدترین و بهترین‌های خود را ارائه کند. متأسفانه، ممکن است هواوی به‌تازگی در را برای کاربرانی که ممکن است امیدوار به نصب غیررسمی نرم‌افزار Google بر روی تلفن باشند، ببندد.


هواوی قادر به گرفتن گواهینامه لازم برای Huawei Mate 30 برای ارسال با سرویس‌های Google Play و بنابراین برنامه‌های Google نیست. این امر باوجود داشتن برخی از بهترین دوربین‌ها و ویژگی‌های موجود در شهر، به‌طور قابل‌توجهی باعث کاهش ارزش کلی تلفن‌ها می‌شود.


پس از یک سوءتفاهم جزئی، سخنگوی هواوی برای اندروید مقتدرانه توضیح داد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای باز کردن قفل bootloader در سری Huawei Mate 39 ندارد و به‌راحتی به کاربران اجازه می‌دهد بدون هک و سوءاستفاده‌های امنیتی این کار را انجام دهند.


Huawei ممکن است چاره‌ای جز بیان آن نداشته باشد تا از توزیع غیررسمی، احتمالاً غیرقانونی و بالقوه مضر APK های Google Play در بین کاربران جلوگیری کند.


انتهای پیام/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته