دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1398 - 15:40
آقامیری:

روسای واحدهای دانشگاهی فرصت تحقیق و پژوهش اساتید را فراهم کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: دادن فرصت تحقیق و پژوهش به اساتید دانشگاه از موضوعاتی است که مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.
کد خبر : 404731
agamit.jpeg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، سیدمحمودرضا آقامیری در جلسه شورای دانشگاه با بیان اینکه استادان دانشگاه علاوه بر نقش والای معلمی باید فرصت مطالعه، تحقیق و پژوهش نیز داشته باشند، افزود: با کاهش ساعات تدریس و ایجاد مراکز تحقیقاتی می‌توانیم به این مهم بپردازیم.


وی تأکید کرد: دادن فرصت تحقیق و پژوهش به اساتید دانشگاه از موضوعاتی است که مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: ایجاد و گسترش فضاهای پژوهشی و پژوهشکده های درآمدزا از دیگر برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است که این امر موجب کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی می‌شود.


آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با تأسی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه، «دانشگاه خودش را از مسائل کشور جدا نداند و چالش‌های کشور برای دانشگاه، مسائل واقعی و حقیقی و اصلی باشد»، تصریح کرد: دانشگاه آزاداسلامی به عنوان یک دانشگاه حل مسئله با وجود پتانسیل‌های علمی در واحدهای مختلف می‌تواند در حل مسائل کشور کارهای بزرگی انجام دهد.


وی با تأکید بر ایجاد فضایی مملو از آسایش و آرامش در محیط دانشگاه، اظهار کرد: به منظور افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان، استادان و کارکنان باید تدابیری اتخاذ شود تا از ترددهای زمان‌بر و وقت‌گیر در سطح واحدهای استان تهران کاسته شود.


در ادامه این جلسه درباره مسائل مختلف دانشگاه از جمله فرصت های مطالعاتی، طرح های تحقیقاتی، افزایش حقوق، مسائل فرهنگی، انعقاد تفاهم نامه با بخش های صنعتی و... بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته