دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1398 - 10:45
آقامیری تأکید کرد:

مشارکت دانشجویان و اساتید جوان در برگزاری فعالیت‎های فرهنگی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بر مشارکت دانشجویان و اساتید جوان در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی تأکید کرد.
کد خبر : 401333
agamirr.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی و معاونان دانشجویی و فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان تهران برگزار شد.


وی در این جلسه با تأکید بر مشارکت دانشجویان و اساتید جوان در اجرا و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، افزود: ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی در دانشگاه ضروری است که باید در این امر مهم از پتانسیل علمی استادان و خلاقیت جوانان استفاده شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: به کارگیری مشاوران فرهنگی در واحدها، نهادینه کردن و ترویج آموزه‌های قرآنی، برگزاری اردوهای فرهنگی تابستانه، تشکیل کارگروه‌های ویژه جهت فعالیت در فضای مجازی با هدف تبیین مسائل فرهنگی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی و همچنین جذب حداکثری دانشجویان در مشارکت امور فرهنگی باید در رأس امور فرهنگی دانشگاه قرار گیرد و این امر مستلزم همکاری همه بخش‌های اجرایی دانشگاه است.


بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص برنامه‌های توجیهی دانشجویان جدیدالورود و برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه در واحد یادگار امام (ره) از موارد مطرح شده در جلسه شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بود.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته