دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 12:42

امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام بن‌کارت خرید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب

مهلت ثبت‌نام بن‌کارت ویژه دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای خرید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تا پایان امشب است.
کد خبر : 373093

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، ثبت‌نام کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب ویژه دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که از روز سه‌شنبه بیستم فروردین‌ماه آغاز شده بود، امشب (بیست و چهارم فروردین ماه) به پایان خواهد رسید.


متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://bon.tibf.ir/ پس از مطالعه شرایط ثبت‌نام و درج اطلاعات مورد نیاز،این بن‌کارت‌ها را دریافت کنند.


مبلغ موجود در بن‌کارت‌ها دانشجویی یک‌میلیون و 500 هزار ریال است که 600 هزار ریال آن توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 900 هزار ریال آن نیز توسط شخص متقاضی پرداخت خواهد شد. شیوه انتخاب بن و پرداخت سهم متقاضی نیز از سه طریق کارت ملی هوشمند، فناوری NFC و انتخاب بن به روش صدور کارت فیزیکی خواهد بود.


همچنین مبلغ موجود برای بن کارت‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مدرسان حوزه نیز 4 میلیون ریال است که 2 میلیون ریال آن به عنوان یارانه توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 2 میلیون ریال نیز توسط شخص دریافت‌کننده پرداخت خواهد شد. اعتبار این بن‌کارت‌ها که از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است، فقط در مدت برگزاری نمایشگاه خواهد بود.


طبق اعلام گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دو روز اول ثبت‌نام، 28 هزار و 224 دانشجو و طلبه و 605 نفر از از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مدرسان حوزه‌های علمیه برای دریافت بن خرید کتاب ثبت‌نام کرده‌اند و آمار جدید نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.


سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ توانستن است» از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته