دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 20:10
در گفتگو با آنا تشریح شد؛

جزئیات تصادف اتوبوس با 5 خودروی سواری در جاده ساوه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات تصادف اتوبوس با 5 خودروی سواری در جاده ساوه را که منجر به فوت 7 نفر و مجروح شدن 14 نفر شد تشریح کرد.
کد خبر : 372827
88.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ظهر پنج‌شنبه(22 فروردین) در محور ساوه- تهران حوالی مجتمع رفاهی آرمان تصادفی زنجیره‌ای رخ داد که متأسفانه در پی این حادثه 7 نفر کشته و 14 نفر مجروح شدند.


بر اساس این گزارش، نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا درباره جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت 14 و 10 دقیقه امروز، در کیلومتر 30 محور ساوه- تهران، یک دستگاه اتوبوس بنز با یک دستگاه پژو 405 و بعد از آن با دو دستگاه پراید، یک دستگاه رانا و یک دستگاه پژو دیگر برخورد می‌کند؛ متأسفانه در پی این تصادف دو نفر در پژو 405 اول و 5 نفر در پژو دوم در صحنه تصادف فوت می‌کنند.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه اتوبوس مذکور سرویس مدرسه فوتبال بوده و حدود 40 مسافر داشته است، تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه پژو 405 آتش می‌گیرد و بعد از آن نیز اتوبوس آتش می‌گیرد؛ هر 40 سرنشین اتوبوس سالم هستند و از 14 مجروح این حادثه درحال حاضر 4 نفر در بیمارستان بستری هستند و مابقی مجروحان بعد از درمان، از بیمارستان مرخص شده‌اند.


وی با اشاره به اینکه اتوبوس از رباط‌کریم به سمت امیرآباد درحال حرکت بود، خاطرنشان کرد: به هموطنان توصیه می‌کنیم هنگام رانندگی در آزادراه‌ها به‌دلیل بالا بودن سرعت، حتماً فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند تا درصورت بروز حادثه برای خودروی جلوتر، توانایی کنترل وسیله نقلیه خود را داشته باشند تا دیگر شاهد از این قبیل تصادفات نباشیم.


انتهای پیام/4110/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته