دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 10:53
کنترل 5 هزار اوباش در نوروز؛

طرح‌های ویژه پلیس برای مقابله با اراذل در سال جدید اجرا می‌شود

رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح‌های ویژه پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش در سال جدید خبر داد و گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.
کد خبر : 372359
_MID0161.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، یکی از موضوعاتی که در آستانه نوروز 98 مطرح و اجرایی شد، مرخصی دستگاه قضائی به برخی از زندانیان در کل کشور بود که این افراد نیز بتوانند تعطیلات نوروز را در کنار عزیزان خود بگذرانند؛ این اقدام قوه قضائیه مورد استقبال همگان قرار گرفت اما در همه استان‌ها به‌ویژه تهران برخی از اراذل و اوباش نیز در نوروز به مرخصی رفتند که این امر موجب این شد تا پلیس آگاهی تهران بزرگ این افراد را در این مدت زیر نظر داشته باشد و تمام اقدامات آنها را کنترل کند؛ همین اقدام پلیس تهران بزرگ موجب این شد تا در ایام تعطیلات نوروز جرائم خشنی نداشته باشیم و روز طبیعت نیز نسبت به سال‌های گذشته بهتر و در آرامش کامل‌تری سپری شود.


در این خصوص حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا درباره کنترل اراذل و اوباش تهرانی در ایام نوروز گفت: پلیس پایتخت اراذل تهرانی را به سه بخش سطح یک، سطح دو و سطح سه دسته‌بندی کرده است و تمام اقدامات و رفت‌و‌آمدهای آنها را در نوروز 98 زیرنظر داشتیم؛ البته این اقدام قوه قضائیه پسندیده بود و ما نیز با همکاری این قوه اراذل تهرانی را در این مدت زیر رصد خود داشتیم و برخی از آنها را نیز به پلیس احضار کردیم.


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به هوشیاری پلیس تهران در برخورد با اراذل و اوباش تهرانی گفت: بیش از 5 هزار نفر از این افراد را که در نوروز در مرخصی بودند زیر رصد ما بودند.


وی تصریح کرد: در سال جدید نیز طرح ویژه‌ای برای برخورد با اراذل و اوباش تهرانی داریم و در کنار برنامه‌ها، طرح‌های رعد ما نیز به قوت خود باقی خواهد ماند تا به امید خدا آمار سرقت و جرائم خشن در تهران کاهش یابد؛ پلیس با افرادی که امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، به‌شدت برخورد می‌کند.


بر اساس این گزارش، برخورد جدی پلیس با اراذل تهرانی خواسته همه شهروندان است؛ البته بعد از آغاز فعالیت سردار حسین رحیمی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و برخورد جدی پلیس با اراذل، وضعیت تهران به‌ویژه درخصوص جرائم خشن بهبود پیدا کرده است.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته