دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1397 - 10:00
سلامی مطرح کرد:

ترویج کتابخوانی و انتقال پیام انقلاب اسلامی با کاریکاتور

دانشجوی برگزیده سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گفت: برای انتقال زبان، حرف‌های ناگفته انقلاب اسلامی و ترویج کتابخوانی نیاز به ابزار قدرتمند کاریکاتور داشتم.
کد خبر : 354620
پوستر سلامی.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سپیدان، سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در ساری برگزار شد و 3 هزار اثر از کل کشور در 14 سرفصل به دبیرخانه جشنواره راه یافت و از این تعداد، 250 اثر به مرحله بعدی و سرانجام 66 اثر از 18 استان به بخش نهایی رسیدند.
 
اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایران ـ اسلامی، جبهه مقاومت و ... ازجمله محورهای جشنواره ققنوس بود که مراسم اختتامیه آن در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.
 
امید سلامی دانشجوی کارشناسی مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان که از برگزیدگان استان فارس و کشوری این جشنواره بود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سپیدان اظهار کرد: این جشنواره با حضور دانشجویان سراسر کشور برگزار شد که در بخش کاریکاتور موفق به کسب رتبه برتر استانی و کشوری شدم.


وی اضافه کرد: برای انتقال زبان، حرف‌های ناگفته انقلاب اسلامی و برای متذکرشدن برخی اصول فراموش‌شده ساده همچون کتابخوانی و …، نیاز به ابزار قدرتمندتری همچون کاریکاتور داشتم.


دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان تصریح کرد: کاریکاتور زبان گویا و بین‌المللی است که حتی نیاز به نوشتن، ترجمه و دوبله‌شدن ندارد و هرکسی آن را می‌فهمد. چند سال بود که خودم را آماده ورود به حوزه کاریکاتور کردم و اکنون تقریباً به‌طور حرفه‌ای مشغول هستم.


سلامی بیان کرد: زبان کاریکاتور شیوا و جذاب است؛ حتی برای کسانی که هنوز بذر تفکر و بصیرت در آنان کاشته نشده، می‌توان با خلاقیت‌های نو، این وظیفه را به نحو احسن انجام داد.


به گزارش آنا، در مراسم هفته پژوهش، توسط بسیج دانشجویی شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان با اهدای لوح سپاس و هدیه از این دانشجوی فعال تجلیل شد.


انتهای پیام/4078/4121/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته