دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1397 - 17:09
رئیس دانشگاه آزاد بندرگز:

حضرت زینب‌(س) الگویی مناسب و بی‌نظیر برای زنان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز گفت: زنی که به دنبال الگو است تا با حفظ عفت خود در عرصه‌های مختلف فعالیت کند، می‌تواند از حضرت زینب(س) پیروی کند.
کد خبر : 351644
636620832085111806.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرگز، مجید محمدنژاد ظهر امروز در جمع کارکنان زن  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز اظهار کرد: حضرت زینب(س) با شجاعت تمام و بی‌نظیر خود در حادثه عظیم کربلا، نهضت بزرگ عاشورا را زنده نگه داشت و پیام این قیام بزرگ را به اقصی نقاط جهان انتقال داد.


وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) در حادثه عاشورا در برابر آن همه مصائب و حوادث، هرگز از مسیر ادب و عبودیت نسبت به حضرت حق و امام حسین(ع) خارج نشد و حتی کلمه‌ای حاکی از نارضایتی و اعتراض بر لب جاری نکرد.


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان شخصیت و ادب والای پیام‌آور نهضت عاشورا خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبری(س)، شخصیت شایسته‌ای بود که درس ادب را در مکتب امامت آموخته و سیره و سخن اجداد خود را از اعماق وجود خود پذیرفته بود.


رئیس واحد بندرگز با بیان اینکه حضرت زینب(س) الگویی بی‌نظیر برای همه زنان است، متذکر شد: زنی که در جامعه امروز به دنبال الگوست تا در عین حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، عفت خود را حفظ کند، می‌تواند از حضرت زینب(س) پیروی کند.


محمدنژاد با تأکید بر صبر و حلم حضرت زینب(س) گفت: عقیله بنی‌هاشم در مقابل ناملایمات و حوادث مختلف زمان خود قوی ماند و از صبر و مقاومت دست نکشید و در مسیر حق ایستادگی کرد.


انتهای پیام/4078/4121/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته