دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 03:30
حمیدرضا محمدی در گفتگو با آنا:

دشمنان به عزت و اقتدار ایران اعتراف دارند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: دشمنان به اقتدار و پیشرفت 40 ساله ایران اعتراف دارند اما برخی از مردم، توانمندی ایران را باور ندارند.
کد خبر : 359891
ihu-logo-LimooGraphic.jpg

حمیدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درخصوص حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهارکرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وفاداری ملت به آرمان‌های جمهوری اسلامی است و دشمنان باید بدانند که با وجود تمام اختلافات و مشکلات اقتصادی، اتحاد و وحدت بین مردم و مسئولان وجود دارد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام حسین(ع) درخصوص تصویر ارائه شده نظام جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکایی‌ها و غربی‌ها اظهار کرد: تصاویری که از ایران در رسانه‌های غربی نمایش داده می‌شود، با واقعیت اختلاف دارد. دشمنان به اقتدار و پیشرفت 40 ساله ایران اعتراف دارند، اما برخی از مردم، توانمندی ایران را باور ندارند. مردم باید قدر نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانند و علی‌رغم وجود مشکلات و سختی‌ها، پای نظام بایستند و مسئولان در کنار مردم، برای حل مشکلات گام بردارند.


وی ادامه داد: برخی از منابعی که آمار بین‌المللی ارائه می‌کنند، در پژوهش‌های خود به رتبه‌های منفی آمریکا در زمینه‌های افسردگی مردم، خودکشی، مرگ‌و‌میر ناشی از مشروبات الکلی، سقوط هواپیما و طلاق اشاره کرده‌اند که این موضوعات، بازتاب رسانه‌ای وسیعی در سطح جهان ندارند.


محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تمام موارد مطروحه اعتراف غربی‌ها است، لذا باید آحاد مسئولان و مردم در ارزیابی خود از کشورها با نگاهی وسیع و علمی به شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی بپردازند.


انتهای پیام/4113/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته