دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1397 - 13:34

بازدید مشاور رئیس دانشگاه آزاد از مجتمع ابوالفتوح رازی(مادران)

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده از مجتمع ابوالفتوح رازی(مادران) واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بازدید کرد.
کد خبر : 348935
086A0489.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری، نفیسه فیاض‌بخش و هیئت همراه با حضور رامین محمدعلی طهرانی (رئیس مجتمع ابوالفتوح رازی( مادران)) و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از مجتمع ابوالفتوح رازی (مادران) این واحد بازدید کردند.


وی ضمن بازدید از فضای مجتمع مادران از امکانات ایجاد شده در بخش‌های مختلف مانند سالن‌های مطالعه، نشریات، دفاتر مشاوره، پزشک کلینیک سلامت، سایت اینترنت و نمایش فیلم‌های آموزشی و مهارتی، کتابخانه و سالن تنیس روی میز، استراحتگاه فضای سبز، نمازخانه، کانون قرآن، سلف سرویس و ... ابراز خرسندی کرد.


شایان ذکر است واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری تنها واحد دانشگاهی استان تهران است که مأموریت راه‌اندازی مجتمع مادران را برعهده گرفته است و از بخش‌ها و امکاناتی ویژه‌ای نظیر فضای مهدکودک که مورد تأیید سازمان بهزیستی شهرستان ری است برای ارائه خدمات شایسته به خواهران و مادران میهن اسلامی برخوردار است.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده برای رونق و جذب هرچه بیشتر خواهران دانشجو به‌ویژه مادران و همچنین ایجاد رشته‌های مجازی و الکترونیکی رهنمودهای لازم  را ارائه کرد.


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته