دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارلوس کی‌روش:

بارندگی اجازه بازی را از بازیکنان گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بارندگی باعث شد شرایط بازی روی چمن برای بازیکنان ماهر فراهم نباشد.
کد خبر : 326337
3O6A9126.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی‌روش که قبل و بعد از دیدار دوستانه تیم ملی برابر ترینیداد و توباگو با هیچ کدام از رسانه‌های ایرانی حاضر به مصاحبه نشد در گفتگو با خبرنگار روزنامه «گاردین» ترینیداد و توباگو گفت: به‌خاطرِ بارندگی زیاد متأسفانه شرایط زمین برای هر دو تیم خوب نبود. در پایان مسابقه، هر دو تیم از این بازی استفاده کردند. از سال ۲۰۱۴ تاکنون با هم ملاقاتی نداشتیم.


وی افزود: خیلی چیزها عوض شده است. بعضی بازیکنان هنوز در تیم ترینیداد و توباگو هستند. دو سه بازیکن هم هنوز در تیم ایران (نسبت به سال ۲۰۱۴) با همان کیفیت هستند. این شانس خوبی بود که مقابل ترینیداد بازی کنیم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: تحت تأثیر توانایی هجومی، نحوه بازی و ضد حملات تیم ترینیداد قرار گرفتم. مطمئنم این تیم در شرایط دیگر به‌مراتب بهتر است. متأسفانه شرایط چمن به بازیکنان ماهر دو تیم اجازه نمی‌داد خودشان را نشان بدهند.


کی‌روش درباره تیم ترینیداد تأکید کرد: فکر می‌کنم آینده خوبی پیش روی ترینیداد باشد. باعث افتخارم است که شانس بازی با ترینیداد را داشتیم. این همیشه یک فرصت جذاب برای بازیکنان ما است چون مقابل بازیکنانی با تکنیک بالا، سرعت خوب و قدرت فیزیکی بالا بازی می‌کنیم. این یک فرصت برای ما است تا یاد بگیریم و پیشرفت کنیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته