دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی ترینیداد و توباگو:

بازی تیم ملی ایران بسیار قابل توجه بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو گفت: بازی تیم ملی ایران بسیار قابل توجه و قابل قبول بود و بازیکنان این تیم همه سعی و تلاش خود را کردند.
کد خبر : 326098
amid farahi-3.JPG

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دنیس لارنس سرمربی تیم ملی فوتبال ترینیداد و توباگو پس از پایان دیدار تیم ملی این کشور و تیم ملی ایران که با برتری یک بر صفر شاگردان کی‌روش خاتمه یافت، در نشست خبری حاضر شد و گفت: پیروزی تیم ایران را تبریک می‌گویم، این بازی یک دیدار دوستانه بود و با توجه به سفر و خستگی، انتظار بازی خوبی را نداشتم.


وی در پاسخ به این سؤال که عملکرد تیم ایران را چه‌طور دیدید؟ پاسخ داد: در کل نظر مثبتی دارم و عملکرد سرمربی ایران را مورد تأیید قرار می‌دهم. ما به دنبال برد بودیم و تمام سعی خود را کردیم. دو تیم از ویژگی‌های خود به خوبی استفاده کردند و در کل نظرم درباره تیم ملی ایران مثبت است.


لارنس در ادامه درباره اینکه آیا ایران می‌تواند در جام ملت‌ها موفق باشد و نتیجه بگیرد، گفت: درخصوص تیم ملی ایران نظر نمی‌دهم و در مورد بازی تیم خودم می‌توانم اظهار نظر کنم، بازی تیم ملی ایران بسیار قابل توجه و قابل قبول بود و بازیکنان این تیم همه سعی و تلاش خود را کردند و موفق هم شدند.


سرمربی تیم ملی ترینداد و توباگو در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری آنا درخصوص خشونت بازیکنان دو تیم به ویژه تیم میهمان در این دیدار اظهار کرد: بازی فوتبال است و به‌طور کلی نمی‌توان گفت که بازی خشن و فیزیکی نباشد. این امر در همه بازی‌ها وجود دارد و امروز نیز همین بود.


لارنس در پایان گفت: برای همه آرزوی موفقیت دارم، بازی خوبی را شاهد بودیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته