دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جدال شاگردان کی‌روش با حریف گمنام آمریکای جنوبی

شاگردان کارلوس کی‌روش در مسیر آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا به مصاف ترینیداد و توباگو می‌روند.
کد خبر : 325849
BQ4K1842.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 18:30 امروز در مسیر آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی ترینیداد و توباگو برگزار می‌کند. 


این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان کارلوس کی‌روش در راه آماده‌سازی جام ملت‌ها پیش از این با تیم‌های ازبکستان و بولیوی بازی کرده‌اند که به ترتیب با نتایج یک بر صفر و دو بر صفر برنده زمین را ترک کرده‌اند. 


تیم ملی ترینیداد و توباگو که زمانی با نام دوایت یورک در فوتبال جهان شناخته می‌شد در حال حاضر در رده 93 رنکینگ جهان قرار دارد و پیش از بازی با تیم ملی کشورمان دو بازی دوستانه با تیم‌های ملی تایلند و امارات انجام داده که در دیدار با تایلند یک بر صفر بازنده شده است اما موفق شده امارات را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کند.


برگزاری رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا موجب شده تا تیم ملی ناچار شود دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های ملی آمریکای جنوبی برگزار کند و پس از بازی با بولیوی و امروز با ترینیداد و توباگو سه‌شنبه هفته آینده به مصاف ونزوئلا در قطر می‌رود. کارلوس کی‌روش و شاگردانش در واکنش به عدم حمایت لازم از سوی جامعه رسانه‌ای در فضای مجازی فعالیتی ندارد و سرمربی تیم ملی در نشست خبری روز گذشته برابر خبرنگاران حاضر نشد تا اعتراضش را نشان دهد.


در شرایطی که فدراسیون فوتبال به‌خاطرِ بازنشستگی مهدی تاج و برکناری احتمالی وی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خطر تعلیق قرار دارد، تیم ملی خود را آماده می‌کند تا در جام ملت‌ها به مصاف حریفان برود. تیم سی‌ام جهان که 40 سال قهرمان آسیا نشده است این امید را دارد که طلسم عدم قهرمانی را بشکند، اما این موضوع نیازمند نبود حاشیه است. موضوعی که پس از جام جهانی بیش از هر زمان دیگری در کنار تیم ملی دیده شده است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته