دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 10:59
در مورد تیم قرن و انتخاب پرسپولیسی‌ها نظر شخصی ام را دادم

ضیایی: زمانی در استقلال بازی می‌کردم که نامش آزادی بود/ در آکادمی از نفرات با دانش استفاده می‌کنیم

ضیایی: زمانی در استقلال بازی می‌کردم که نامش آزادی بود  در آکادمی از نفرات با دانش استفاده می‌کنیم
رئیس جدید آکادمی باشگاه استقلال گفت: از سال ۵۵ تا ۵۸ در استقلال بازی می‌کردم، اما کسی یادش نمی‌آید که نام تیم بعد از انقلاب آزادی بود.
کد خبر : 910622

محد حسین ضیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص انتخابش به عنوان رئیس آکادمی باشگاه استقلال اظهار کرد: به هر حال این انتخاب صورت گرفته و فکر می کنم از 3-4 روز دیگر کارم را در آکادمی باشگاه استقلال آغاز کنم.

وی در خصوص اینکه حکمش را از چه کسی دریافت کرده است گفت: حکمم را از سرپرست باشگاه گرفته ام.

سرمربی سابق صبای قم در پاسخ به این سوال که آیا گزینه های هدایت تیم های مختلف آکادمی مشخص شده اند یا خیر به آنا گفت:حقیقتا من هنوز به آکادمی نرفتم و باید به آنجا بروم و اوضاع را بررسی کنم. سعی می‌کنیم از افراد با دانش استفاده کنیم که برای استقلال مثمر ثمر باشند.

ضیایی در خصوص اینکه در چه سالی سابقه حضور در تیم استقلال را داشت عنوان کرد: سه سال در استقلال بودم. از سال ۵۵ تا ۵۸ در استقلال بازی کردم. من زمانی به استقلال رفتم که نام تیم تاج، بود. جالب است که شاید کسی این مساله را نداند ولی بعد از انقلاب ابتدا اسم تاج را به آزادی تغییر دادند و سپس استقلال باشگاه عوض شد و نام آن را استقلال گذاشتند.. کسی الان یادش نمی‌آید که استقلال زمانی آزادی بود. بعد از مدتی در تورنمنتی بازی کردیم که در آنجا رسما اسم باشگاه استقلال معرفی شد.

وی تاکید کرد: زمانی که من در استقلال بازی می‌کردم با حسن نظری، رضا نعلچگر، اصغر حاجیلو، خاسکار تهرانی، کمال خلیلیان، حسن ابراهیمی و ... همبازی بودم.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه چندی پیش در نظرسنجی یکی از رسانه ها در ترکیب 11 نفره بیشتر بازیکنان پرسپولیس را به عنوان  بهترین های قرن فوتبال ایران عرفی کرده است گفت: حتما که نباید استقلالی انتخاب کنید. من در عرض ۱۰-۲۰ سالی که فوتبال را دیدم بازیکنان مد نظرم را انتخاب کردم اما حتما که این نفرات نباید استقلالی باشند. باید ببینید که چه کسی خوب بازی می‌کرده است و حقیقت را به مردم بگویید.

ضیایی در خصوص موضع گیری برخی ها نسبت به این انتخابات گفت: این احترام به عقاید شخصی است. من نظر شخصی ام را در مورد بهترین بازیکنان فوتبال ایران داده ام.شما هر کاری را بخواهید شروع کنید یکسری مخالف و یکسری موافق دارید. مطمئنا اگر مخالف نداشته باشید اصلا کارتان درست پیش نمی رود. این ها طبیعی است ولی با قدرت کارمان را انجام می دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته