دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1397 - 12:15
هاشمی خبر داد:

تشکیل شبکه‌ای از یک‌هزار و 100 استاد انقلابی در دانشگاه آزاد

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: شبکه‌ای از استادان انقلابی که توان مسئولیت دارند با حدود یک‌هزار و 100 استاد تشکیل داده‌ایم.
کد خبر : 320239
636650849697003169_lg.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، سیدمحمود هاشمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: بسیج اساتید با حضور دکتر ولایتی در رأس دانشگاه آزاد اسلامی تحقق واقعی پیدا کرده و این روند از بهمن سال گذشته آغاز شده است.


وی درباره وظایف بسیج اساتید گفت: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط رهبری معظم انقلاب ابلاغ شده و انتظاری که از ما می‌رود بسیار بالاست که استادان انقلابی باید به‌صورت عملیاتی لبیک بگویند. قرار است کشور ما تمدن نوین اسلامی را نمایش بدهد و ازجمله کشورهای توسعه‌یافته باشد.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی افزود: خلأ ما در مبانی است که باید دغدغه‌های این مدل و الگو را پیگیری و البته ابتدا از خودمان آغاز کنیم. چنانچه امروز اگر در حوزه‌هایی اقتدار داریم، برای این است دانشمندان در حرف و عمل پای کار آمدند و بسیج اساتید باید در این الگو نقش‌آفرینی کند.


هاشمی ادامه داد: 290 استاد دانشگاه، به رهبری نامه نوشتند و بر خلاف حقایق، شرایطی بحرانی را ترسیم کردند و راهکارشان هم رفع حصر و آزادی زندانیان سیاسی است، در حالی که استادان انقلابی در مقابله با این نامه، پاسخی با امضای 900 استاد انقلابی تنظیم کردند.


وی گفت: ظرفیت بی‌نظیری در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و در میان واحدهای دانشگاهی کشور، استان اصفهان وضعیت خوبی دارد، چرا که در اصفهان بیشتر مسئولان دانشگاه، اساتید انقلابی هستند و دیگر حجتی نمانده و باید پای کار آمد.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دغدغه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی آن است که نیرویی از بیرون وارد سیستم نشود؛ شبکه‌ای از استادان انقلابی که توان مسئولیت دارند با حدود یک‌هزار و 100 استاد انقلابی تشکیل داده‌ایم.


هاشمی درباره اولویت‌های فعلی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: اولویت اصلی مدیریت عالی دانشگاه آزاد اسلامی دغدغه‌های فرهنگی است. در تهران چندین جلسه داشته‌ایم و مسائلی را شناسایی کرده‌ایم و در رأس مسائل عزم جدی برای برخورد با تخلفات است؛ بنابراین اگر از تخلفاتی که اطلاع دارید، خبر بدهید حتما برخورد خواهد شد.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخشنامه‌ای برای ارتباط کانون‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با دفتر مرکزی ابلاغ شده و در بحث بودجه هم اقداماتی در دست انجام است که در نخستین فرصت اطلاع‌رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته