دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1397 - 13:43

اخذ اعتبار علمی پژوهشی نشریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

نشریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز موفق به اخذ اعتبار علمی پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.
کد خبر : 317668
jeld.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزارای آنا از شیراز،  نشریه  Journal of System Management دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعتبار علمی – پژوهشی اخذ کرد.


معاون پژوهش و فناووری واحد شیراز گفت: با تلاش مسئولان مجله  Journal of System Management  و پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط واحد شیراز، این مجله طبق مجوز شماره 155623 موفق به  اخذ اعتبار علمی-پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده است. 


محمدمهدی جباری در معرفی این نشریه اظهار کرد: مجله Journal of System Management با مدیرمسئولی سیدجواد ایرانبان، سردبیری سیدمحمد سید حسینی و مدیریت داخلی سیدمسعود سیدی و با بهره‌گیری از اعضای هیأت علمی توانمند داخل و خارج از کشور به‌عنوان عضو هیأت تحریریه، توانسته است شرایط لازم در خصوص کسب اعتبار علمی-پژوهشی را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کند.


 جباری افزود: به‌روز رسانی، نظارت، ارتقای سطح علمی و دستیابی به شرایط احراز اعتبار کسب‌شده در این مجله، مدیون زحمات شبانه‌روزی مسئولان و اعضای هیأت تحریریه به‌ویژه سیدجواد ایرانبان و همکاران اداره نشر علم حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد شیراز به‌ویژه مازیار زارع‌پور بوده که لازم است از تلاش‌های صورت گرفته، تجلیل شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته