دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1394 - 09:43

ارتقای رتبه عضو هیات علمی واحد گرمسار به استادیاری با حکم معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

با حکم دکتر حسین غریبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه علمی دکتر حسن خالصی عضو هیات علمی واحد گرمسار به استادیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 15640

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر حسین غریبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقاء مرتبه علمی دکتر حسن خالصی عضو هیات علمی گروه برق واحد گرمسار را به استادیاری ابلاغ کرد.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در حکم دکتر حسن خالصی با اشاره به کسب مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در رشته مهندسی برق افزوده است: بر اساس بند ب مصوبات یکصد و هشتاد و یکمین نشست هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ فراغت از تحصیل به مرتبه استادیاری ارتقا می یابید.


غریبی در این حکم ابراز امیدواری کرده در مرتبه جدید نیز با تائیدات خداوند تبارک و تعالی منشاء خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ودانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم ودانش گام های موثرتری بردارید.


حسن خالصی متولد 1360 و مدیر گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تاکنون 2 مقاله آی اس آی و 5 مقاله در کنفرانس ها ومجلات داخلی و بین المللی ارائه و در زمینه طراحی مدارهای مجتمع آنالوگ و دیجیتال و الکترونیک نوری فعالیت می کند. وی فارغ التحصیل رتبه اول دوره کارشناسی مهندسی برق الکترونیک دانشگاه سمنان را نیز کسب کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته