دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 22:21
نرماشیری:

دانشگاه بستر تحقق تولید ثروت از مسیر علمی و پژوهشی است

دانشگاه بستر تحقق تولید ثروت از مسیر علمی و پژوهشی است
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: دانشگاه باید عرصه و بستر تحقق تولید ثروت از مسیر علمی و پژوهشی باشد و برای تحقق اقتصاد پایدار باید بستری مهیا کند که ثروتی حاصل از علم پدیدار شود.
کد خبر : 911229

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در نشست با کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و اکنون با جذب بیش از نیمی از مشتاقان عرصه آموزش عالی کشور، توانسته اعتماد جامعه را بصورت شایسته‌ای جذب کند.

وی افزود: این اعتماد کسب شده از سوی جامعه که نتیجه تلاش و همت کارکنان و استادان این مجموعه عظیم دانشگاهی بوده، مسئولیت را برای مدیران و پرسنل دانشگاه خطیرتر و مهم‌تر کرده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید عرصه و بستر تحقق تولید ثروت از مسیر علمی و پژوهشی باشد و برای تحقق اقتصاد پایدار باید بستری مهیا کند که ثروتی حاصل از علم پدیدار شود.

نرماشیری با بیان اینکه بهترین علم، علمی است که بتواند به اقتصاد فردی و جمعی کمک کند، ادامه داد: برای دستیابی به این هدف باید استادان وارد عرصه شوند، استاد پایه و اساس ایجاد انگیزه برای دانشجو و ترغیب مشتاقان به تحصیل برای ورود به عرصه علم و پژوهش هستند و باید با عملکرد خود امید را در جامعه جوان به وجود آورند.

وی در ادامه با تأکید بر تبیین مباحث فرهنگی در دانشگاه، رسالت مهم و بااهمیت استاد را اسلامی، ارزشی و انقلابی کردن جوانان به‌عنوان مسئولان متعهد و متخصص آینده برشمرد.

از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به واحد ایرانشهر، تجدیدمیثاق با شهید گمنام این واحد دانشگاهی، دیدار با امام جمعه شهرستان ایرانشهر، فرماندار این شهر، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان وبلوچستان و دیدار با خانواده شهید جهانگیر محمدی و تجلیل از خانواده شهید معزز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته