دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1402 - 11:13

ارتباطی یکپارچه با پیشرفته‌ترین راهکار‌های سازمانی

ارتباطی یکپارچه با پیشرفته‌ترین راهکار‌های سازمانی
راهکار‌های سازمانی مجموعه‌ای از سرویس‌های پیشرفته و بسیار کارآمد را شامل می‌شود که به واسطه آن بخش‌های هر سازمانی بسیار مناسب با یکدیگر در ارتباط باشند.
کد خبر : 889757

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، راهکارهای سازمانی مجموعه ای از سرویس های پیشرفته و بسیار کارآمد را شامل می شود که به واسطه آن بخش های هر سازمانی بسیار مناسب با یکدیگر در ارتباط باشند. سرویس هایی همچون تلفن ثابت سازمانی، سرور اختصاصی،‌ نرم افزار مرکز تماس و.... در دسته راهکارهای سازمانی قرار می گیرند.

پهنای باند اختصاصی؛ نیاز هر کسب و کار

پهنای باند اختصاصی همان اینترنت سازمانی است که امکان دسترسی ارگان‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها را به اینترنت پرسرعت و  البته نامحدود فراهم می‌سازد. در واقع پهنای باند به مقدار داده‌ای اشاره دارد که در یک زمان مشخص از طریق یک شبکه کامپیوتری و یا اتصال به اینترنت ارسال می‌گردد.

پهنای باند مانند سرعت، حجم و ترافیک سرویس اینترنتی، می‌تواند روی تجربه شما از اینترنت تأثیر بگذارد.  هرچه قدر پهنای باند بیشتری داشته باشید. داده‌های بیشتری نیز می‌توانید در یک زمان تعیین شده از طریق آن منتقل کنید و در نتیجه اتصال سریع‌تر و پایدارتری انجام می‌شود.

مزایای استفاده از اینترنت پهنای باند

  • پینگ بسیار پایین
  • سرعت دانلود و آپلود برابر
  • تضمین سرعت بدون نوسان
  • سرویسی نامحدود
  • امکان استفاده از این سرویس بر بستر سایر سرویس‌ها
  • بزرگ‌ترین شبکه تحت پوشش در کل کشور

خرید سرور؛  دسترسی بی نهایت به اینترنت 

معنی سرور در اینترنت به زبان فارسی یعنی سرویس دهنده. سرور به یک کامپیوتر همیشه روشن و قدرتمند اطلاق می‌شود که به عنوان یک سرویس‌دهنده کلاینت‌ها و دیگر دستگاه‌ها در زمان‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهد. کاربران از این سرور انتظار دارند که درخواست‌هایشان را پاسخ دهد. شما می‌توانید در زمان خرید سرور یکی از انواع سرور اختصاصی یا سرور مجازی با توجه به نیاز خودتان خریداری کنید.

ویژگی بهترین سرور

  • قابلیت ارتقا پذیری: توجه داشته باشید که سروری که می‌خرید حتما قابلیت ارتقا داشته باشد تا برای ارتقا دادن تجهیزات خود مجبور نباشید سرور را عوض کنید.
  • پشتیبانی قوی: قبل از تهیه سرور، ابتدا شرکت‌های ارائه دهنده سرور را به خوبی مقایسه کنید. توجه داشته باشید سروری که تهیه می‌کنید باید از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد تا وقتی سرور شما دچار مشکل شد بتوانید با کمک پشتیبانی آن را حل کنید.
  • امنیت بالا: سرور شما همواره در معرض هک و تعرض امنیتی قرار می‌گیرد. پس باید سرور شما از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد تا برای بازیابی اطلاعات بتواند به شما کمک کند و شما مطمئن باشید که اطلاعاتتان محفوظ می‌ماند.

تلفن سازمانی؛ ارتباطات مقرون به صرفه‌تر

تلفن ثابت سازمانی VOIP، پیشنهادی بسیار مقرون به صرفه برای ارتباطات راحت‌ و سریع‌تر بر بستر اینترنت است.

کاهش هزینه مکالمه، جابجایی آسان و راحت، امکان انتخاب شماره دلخواه، امکان استفاده از نرم افزار مدیریت مرکز تماس و... از ویژگی‌های تلفن ثابت سازمانی است.

ارتباطی یکپارچه با پیشرفته‌ترین راهکار‌های سازمانی

شبکه خصوصی مجازی یا VPN

شبکه خصوصی مجازی یا VPN امکان ایجاد ارتباط داخلی بین سرورها درون یک مرکز داده را فراهم می‌سازد. این ارتباط به صورت داخلی یا لوکال بین سرورهای یک مرکز داده برقرار می‌شود و جدا از ارتباطات شبکه و اینترنتی است که دو سرور می‌توانند برقرار کنند.

در واقع، این سرویس یک شبکهٔ خصوصی یا داخلی جدید ایجاد می‌نماید که یک یا چند سرور می‌توانند به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

خرید ای پی IP ثابت

خرید IP ثابت یک راهکار قدرتمند برای ارتباطات شرکت شماست. با استفاده از این راهکار پیشرفته، شما می‌توانید به سرعت و پایداری بیشتری در اتصالات اینترنتی خود دست یابید و به تبلیغات، ارتباطات و تجارت آنلاینتان رونق بیشتری ببخشید. همچنین، با IP ثابت، شما قادر خواهید بود به راحتی برنامه‌های ارتباطی خود را مدیریت کنید و به بهره‌وری بیشتری دست یابید.

قیمت ای پی (IP) ثابت

  • نوع IP ثابت (Shared/Dedicated)
  • برند و شرکت ارائه دهنده
  • کشور و منطقه
  • سرعت اینترنت
  • زمان اشتراک
  • ویژگی‌های اضافه مانند DDOS Protection

ما در اینجا ابتدا راهکارهای سازمانی که ممکن است برای شما مفید باشد را معرفی کردیم، حالا قصد داریم شرکتی را معرفی کنیم که بتوانید خدمات سازمانی را از آن دریافت کنید و نگرانی برای سرویسی که تهیه کردید نداشته باشید.

راهکارهای سازمانی با ماهان نت

ماهان نت ارائه دهنده بهترین خدمات سازمانی از جمله اینترنت سازمانی، پهنای باند اختصاصی، سرور مجازی، سرور اختصاصی، شبکه خصوصی مجازی ((VPN و  تلفن ثابت سازمانی است. شما قبل از تهیه هر یک از این سروس‌ها می‌توانید با دریافت مشاوره از پشتیبابان خبره ماهان نت ابتدا نیاز خود را شناسایی کنید سپس خریدی واقعا مفید برای سازمان خود انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات سازمانی ماهان نت به ادرس https://business.mahannet.ir/ یا شماره 1514 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته