دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 11:39

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به کنشگران و فعالان این عرصه تبریک گفت. در پی، متن این پیام را مشاهده می‌فرمایید.
کد خبر : 911694

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جایگاه اثرگذار حوزه روابط عمومی در روند موفقیت سازمان ها و نقش مهم کنشگران این حوزه در ارتقای عملکرد و کیفیت شکل گیری تعاملات دوسویه میان سازمان ها و جامعه و نیز جوامع با یکدیگر، بر کسی پوشیده نیست. 

مدیران امروز به خوبی واقف اند که در عصر کنونی ارتباطات، کارکرد روابط عمومی مدرن، هدایتگری سازمان به سوی تحولات مثبت و جهانشمول است؛ روابط عمومی آگاه، روزآمد، مسلط بر ابزارهای ارتباطی جدید و پاسخگو، از یک سو رکن اساسی در ارتقای برندینگ سازمان، مدیریت افکار و نگرش عمومی نسبت به سازمان، افزایش محبوبیت و اثرگذاری سازمان و آگاهی بخشی به جامعه هدف درباره ظرفیت ها، خدمات و محصولات سازمان است و از سوی دیگر، با انتقال بازخوردها و مطالبات جامعه از سازمان، نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمت رسانی به جامعه، افزایش سهم سازمان از بازار بالقوه کسب و کار و موفقیت سازمان برعهده دارد.

روابط عمومی متعهد، به مثابه قلب تپنده سازمان، با گردش اطلاعات مثبت و سازنده، مبارزی بی نام و بی ادعا اما اثرگذار و پرتلاش در جبهه جهاد تبیین است و با بیان شفاف و امیدبخش پیشرفت های کشور، سهم زیادی در شادابی، روزآمدی و بالابردن انگیزه کارکنان و نیز انتشار نشاط و امید در جامعه داشته، با فرهنگ سازی و همراه سازی اقشار مختلف مردم، برای تحقق شعار سال «رونق تولید با مشارکت مردم» و اجرای موفق اهداف و برنامه های اقتصادی کشور می کوشد.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه نیروهای خدوم، زحمتکش و گمنام روابط عمومی و فعالان عرصه ارتباطات، به ویژه همکاران پرتلاش و ارجمندم در روابط عمومی بانک کشاورزی،  تبریک و شادباش عرض می کنم و از درگاه پروردگار بزرگ برای کنشگران این حوزه، توفیق خدمت در مسیر نشر آگاهی، پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی کشور عزیزمان را مسئلت دارم.

                                                                                                                                                                                                                                وهب متقی نیا

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته