دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 14:26

استفاده کارکنان سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها از خدمات سامانه "بتا" بانک رفاه کارگران امکان‌پذیر شد

استفاده کارکنان سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها از خدمات سامانه  بتا  بانک رفاه کارگران امکان‌پذیر شد
استفاده از خدمات اعتباری و اقساطی سامانه "بتا" بانک رفاه کارگران برای تمامی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌هایی که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، امکان‌پذیر شد.
کد خبر : 912251

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که بر اساس لیست حق بیمه تامین اجتماعی دارای بیش از 100 نفر پرسنل باشند می‌توانند با متمرکز کردن حساب واریز حقوق پرسنل خود نزد این بانک و امضای تفاهم‌نامه مربوطه، از امکانات خرید اقساطی کالا و خدمات این سامانه برای کارکنان خود بهره‌مند شوند. 

کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی از طریق سامانه "بتا" قادر خواهند بود بدون نیاز به حضور در شعب بانک رفاه کارگران و صرفا با مراجعه به نشانی اینترنتی این سامانه https://beta.refah-bank.ir از اعتبار در نظر گرفته شده به منظور خرید حضوری یا غیرحضوری از شبکه گسترده فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بهره‌مند شوند و پس از انجام خرید، وضعیت تعداد و مبالغ اقساط خود را به صورت آنلاین در سامانه مشاهده کنند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک(فراد) با شماره 8525 -021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته